;
coinex

سری آیفون 7 چه مشخصاتی دارد؟

 اپل در حال کار بر روی طراحی دوباره آی فون 7 است

برای حدس و گمان در مورد اینکه اپل برای نسل های بعدی آیفون خود از چه مشخصاتی استفاده می کند، زود نیست. رندر جدید آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 مینی را نشان می دهد. این سری جدید آیفون دستگاه های فوق العاده براق به همراه 3.5 میلی متر پورت هدفون، یک دکمه هوم لمسی جدید و ایرپپاد بی سیم است.
در اواخر نوامبر، گزارشات مدعی بودند که اپل در حال کار بر روی طراحی دوباره آی فون 7 است که انتظار می رود در سپتامبر سال 2016 راه اندازی شود. گزارش شده است که این شرکت ضخامت نسل بعدی آی فون خود را بسیار کم کرده است و قصد رها کردن پورت هدفون استاندارد 3.5 میلی متری و استفاده از یک تک پورت لایتینگ برای شارژ، انتقال داده و استفاده صوتی را دارد.
این گزارش نشان می دهد که اپل در حال برنامه ریزی برای ضمیمه کردن EarPods است که از یک اتصال دهنده لایتینگ، استفاده می کند که دیگر به کاربران اجازه گوش دادن به صدا در حالی که گوشی در حال شارژ است را نمی دهد. بنا به این گزارش اپل با معرفی “AirPods،” بی سیم که به احتمال زیاد از طریق بلوتوث به آی فون 7 اتصال می یابد این کار را محقق می کند. این شرکت در حال حاضر یک علامت تجاری بر “AirPods” اعمال کرده است.
یک هنرمند رندری برای “AirPods” شایعه شده ی اپل ساخته است. این رندر علاوه بر نشان دادن آیفون 7 با صفحه نمایش 4.7 اینچی، آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی و آیفون 7 مینی 4 اینچی را نیزنشان داده است. این سری آی فون 7 برای اولین بار است که در چشم این هنرمند دکمه فیزیکی هوم ندارد، و یک دکمه هوم با لمس سه بعدی با بازخورد لمسی برای استفاده دارد.
تصاویر آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 مینی نشان می دهند که نوار آنتنی که در حال حاضر در آیفون سری 6 یا 6S وجورد دارد، دیگر قابل مشاهده نیست؛ زیرا آنها در حال حاضر به طور مستقیم در رابط کاربری دستگاه تعبیه شده اند. دوربین اصلی نیز 15 مگاپیکسلی است که دیگر از پشت گوشی بیرون نزده است.
این سه گوشی با 16 ، 32، 64 و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس می باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر