;
coinex

گالری/ بهترین عکس های گرفته شده با دوربین آیفون

اوایل امسال iPhone Photography Awards، برندگان هشتمین دوره ی خود را اعلام کرد

برای ثبت تصاویر خیره کننده به دوربین های حرفه ای نیاز ندارید.

اوایل امسال iPhone Photography Awards، برندگان هشتمین دوره ی خود را اعلام کرد. داوران این مسابقه هزاران عکس را مورد بررسی قرار داده تا بتوانند تصاویر برتر را از بین آنها انتخاب کنند. برگزار کننده ی مستقل این مسابقات، کنان اکتولون گفت: “ورودی های امسال حقیقتا تاثیرگذار هستند، تصاویر حیرت انگیز، خیره کننده و فریبنده ای به ثبت رسیده است.”

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین تصاویر ثبت شده در دسته های مختلف را شاهد باشیم. در نظر داشته باشید که این تصاویر فقط با گوشی های آیفون به ثبت رسیده اند.

.

رتبه ی اول در دسته ی عکس های “انتزاعی” توسط بن اسکایلر به ثبت رسیده است.

رتبه ی اول در دسته ی عکس های انتزاعی توسط بن اسکایلر به ثبت رسیده است. .

تصویر سایه روشن زیر برنده ی بهترین “پورتره” ی مسابقات بود. عکاس: دنیل کولومبرا

تصویر سایه روشن زیر برنده ی بهترین پورتره ی مسابقات بود. عکاس: دنیل کولومبرا.

جسی الکره می گوید: “به این دلیل با موبایل عکاسی می کنم چون آینده را یاداوری می کند.” این عکس برنده ی دسته ی “اخبار و رویداد ها” بوده است.

جسی الکره کی گوید: "به این دلیل با موبایل عکاسی می کنم چون آینده را یاداوری می کند." این عکس برنده ی دسته ی "اخبار و رویداد ها" بوده است..

سانگ هان، عکاس چینی اهل چنگدو، با عکس خود توانست برنده ی بهترین عکس دسته ی “مردم” باشد.

سانگ هان، عکاس چینی اهل چنگدو، با عکس خود توانست برنده ی دسته ی "مردم" باشد. .

احتمالا متوجه نشدید که تصویر زیبای به ثبت رسیده توسط خو لین از مرگ ماهی ها بوده است. این عکس برنده ی دسته ی “غذا” بوده است.

 احتمالا متوجه نشدیم که این تصویر زیبای به ثبت رسیده توسط خو لین از مرگ ماهی ها بوده است. این عکس برنده ی دسته ی "غذا" بوده است..

این پانارومای خیره کننده از یک ابر نارنجی رنگ، توسط آندره مالربا به ثبت رسیده است.

این پانارومای خیره کننده از یک ابر نارنجی رنگ، توسط آندره مالربا به ثبت رسیده است. .

خوزه لوئیس سائز مارتینز از سال 2011 دیگر از دوربین حرفه ای خود (DSLR) استفاده نکرده و به آیفون رو آورده است. این تصویر ارزشمند از معماری به عنوان برنده ی بخش “دیگران” انتخاب شده است.

خوزه لوئیس سائز مارتینز از سال 2011 دیگر از دوربین حرفه ای خود (DSLR) استفاده نکرده و به آیفون رو آورده است. این تصویر ارزشمند از معماری به عنوان برنده ی دسته ی "دیگران" انتخاب شده است. .

سفی برگرسون، بعد از ده سال عکاسی تبلیغاتی در حال حاضر در هند زندگی می کند و به عکاسی مستند رو آورده است. این تصویر برنده ی گروه “حیوانات” بوده است.

سفی برگرسون، بعد از ده سال عکاسی تبلیغاتی در حال حاضر در هند زندگی می کند و به عکاسی مستند رو آورده است. این تصویر برنده ی گروه "حیوانات" بوده است. .

این عکس در Silvermine Nature Reserve ، بعد از آتش سوزی در شهر Cape به ثبت رسیده است. امی پاترسون با این عکس برنده ی بهترین عکس بخش “گل ها” شد.

این عکس در Silvermine Nature Reserve ، بعد از آتش سوزی در شهر Cape به ثبت رسیده است. امی پاترسون با این عکس برنده ی بهترین عکس بخش "گل ها" شد امی پاترسون 23 ساله در مورد عکس خود می گوید: "من این تصویر را در Silvermine Nature Reserve ثبت کردم.

ایوان ناتون با لقب “عکاس تصادفی” برنده ی جایزه ی دسته ی “طبیعت” شد. قدم زدن صبحگاهی در ساحل Snee Oosh واشنگتن این جایزه را برای او به ارمغان آورد.

ایوان ناتون با لقب "عکاس تصادفی" برنده ی جایزه ی دسته ی "طبیعت" شد. قدم زدن صبحگاهی در ساحل Snee Oosh واشنگتن این جایزه را برای او به ارمغان آورد.

جرمی کرن متخصص کودکان در واشنگتن است و عکاسی یکی از علایق او محسوب می شود. در سفری به Haiti این تصویر را به ثبت رساند و توانست برنده ی جایزه بخش “کودکان” باشد.

جرمی کرن متخصص کودکان در واشنگتن است و عکاسی یکی از علایق او محسوب می شود. در سفری به Haiti این تصویر را به ثبت رساند و توانست برنده ی جایزه بخش "کودکان" باشد. .

رابرت رادسیک با این عکس برنده ی دسته ی “غروب” شد. این عکس در شهر Trieste ایتالیا ثبت شده است. می توان گفت این تصویر تمام عکس های موضوع غروب را مغلوب کرده است.

رابرت رادسیک با این عکس برنده ی دسته ی "غروب" شد. این عکس در شهر Trieste ایتالیا ثبت شده است. می توان گفت این تصویر تمام عکس های موضوع غروب را مغلوب کرده است..

کریس بلسینا برنده ی بخش “چشم انداز”، عکس خود را در پارک ملی Great Sand Dunes در شهر کلورادو گرفته است. به اعتقاد او عکاسی با آیفون لحظه های عادی را به لحظه های جادویی تبدیل می کند.

کریس بلسینا برنده ی بخش "چشم انداز" عکس خود را در پارک ملی Great Sand Dunes در شهر کلورادو گرفته است. به اعتقاد او عکاسی با آیفون لحظه های عادی را به لحظه های جادویی تبدیل می کند..

هیتر گاس، در لحظه ی ثبت عکس روی 12 پا برف ایستاده بود. این عکس برنده ی موضوع “فصل ها” شد.

هیتر گاس، در لحظه ی ثبت عکس روی 12 پا برف ایستاده بود. این عکس برنده ی موضوع "فصل ها" شد..

احمد سعید ساحل غرب مصر را روستایی با مردم خونگرم، خانه های رنگی و مناظر حیرت انگیز از رود نیل توصیف می کند. این عکس برنده ی جایزه ی “مسافرت” شد.

احمد سعید ساحل غرب مصر را روستایی با مردم خونگرم، خانه های رنگی و مناظر حیرت انگیز از رود نیل توصیف می کند. این عکس برنده ی جایزه ی "مسافرت" شد. .

اوکادوریان فابیو آلوارز می گوید که از یکی از بهترین بعد از ظهر های عمرش را در ساحل ریو سپری می کرد که این تصویر زیبا از “سبک زندگی” را به ثبت رساند.

اوکادوریان فابیو آلوارز می گوید که از یکی از بهترین بعد از ظهر های عمرش را در ساحل ریو سپری می کرد که این تصویر زیبا از "سبک زندگی" را به ثبت رساند..

این کتابخانه ی مرکزی اشتوتگارت آلمان است. برنده ی جایزه ی”معماری ” به کریستین فرانک تعلق گرفت.

این کتابخانه ی مرکزی اشتوتگارت آلمان است. برنده ی جایزه ی"معماری " به کریستین فرانک تعلق گرفت. .

عکس لطیف سیندی باسکه، با عنوان “هنوز هم زندگی” برنده ی بهترین عکس در دسته ی خود شد.

عکس لطیف سیندی باسکه، با عنوان "هنوز هم زندگی" برنده ی بهترین عکس در دسته ی خود شد. .

مک گلن یک مجموعه عکس با محوریت درخت را در کشور قطر به ثبت رساند، اما عکس زیر به شدت تاثیر گذار است.

مک گلن یک مجموعه عکس با محوریت درخت را در کشور قطر به ثبت رساند، اما عکس زیر به شدت تاثیر گذار است. .

و زمان برای قهرمان ها! ایوان لو، عکاس این اثر در قطاری به سمت نیویورک حرکت می کرد که این سوژه نظر او را جلب کرد. او می گوید: “به نظر می رسید این زوج تمام آنچه را که در این دنیا می خواستند، در اختیار داشتند.” این عکس مقام سوم را در دسته ی خود کسب کرد.

و زمان برای قهرمان ها! ایوان لو، عکاس این اثر در قطاری به سمت نیویورک حرکت می کرد که این سوژه نظر او را جب کرد. او می گوید: "به نظر می رسید این زوج تمام آنچه را که در این دنیا می خواستند، در اختیار داشتند." این عکس مقام سوم را در دسته ی خود کسب کرد..

مقام دوم این موضوع به دیوید کرک تعلق گرفت. او درباره ی این عکس می گوید: “برای ثبت چنین تصویری صبر کردم که در یک لحظه سایه ی سیاه روی زمینه ی سید ظاهر شد. برخی فکر می کنند من دیوانه ام، اما یکی از لذت بخش ترین قسمت های عکاسی از حیات وحش، منتظر ماندن است.”

 مقام دوم این موضوع به دیوید کرک تعلق گرفت. او درباره ی این عکس می گوید: "برای ثبت چنین تصویری صبر کردم که در یک لحظه سایه ی سیاه روی زمینه ی سید ظاهر شد. برخی فکر می کنند من دیوانه ام، اما یکی از لذت بخش ترین قسمت های عکاسی از حیات وحش، منتظر ماندن است." .

در نهایت میکال کورالوسکی با به ثبت رساندن تضویر زیر مقام اول را کسب کرد. این تصویر در شهر پوزنان در لهستان ثبت شده است. او می گوید: “مجبور شدم از این نوازنده عکس بگیرم، به نظر می رسید داستان زندگی را با چروک هایش می خواند.”

در نهایت میکال کورالوسکی با به ثبت رساندن تضویر زیر مقام اول را کسب کرد. این تصویر در شهر پوزنان در لهستان ثبت شده است. او می گوید: "مجبور شدم از این نوازنده عکس بگیرم، به نظر می رسید داستان زندگی را با چروک هایش می خواند.".

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر