;
coinex

مودم های جدید کامکست، دروازه ای به اینترنت فوق سریع

مدم های جدید کامکست دروازه ای به اینترنت فوق سریع

کمپانی کامکست (Comcast) اولین مودم DOCSIS 3.1 را در فیلادلفیا آزمایش کرد. کامکست به روشی دست یافته است که در آن بدون نیاز به ایجاد تغییرات اساسی در ساختار کابل ها، اینترنت گیگابایتی فوق سریع قابل بهره برداری خواهد بود.

پهنای باند اینترنت گیگابایت، سرعت دانلود را به 1000 مگابایت در ثانیه (و یا حتی بیشتر) افزایش می دهد. این رقم بیشتر از حداکثر پهنای باندی است که امروزه در اختیار داریم.

معمولا پوشش اینترنتی یک منطقه به شرکت های ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی و نصب خطوط فیبری نیاز دارد. علاوه بر هزینه بر و زمان بر بودن این روند، معمولا این شرکت ها برای تکنولوژی  های جدید هزینه نمی کنند.

در مودم های جدید کامکست، ساختارهای فعلی به صورت نرم افزاری آپگرید می شوند، پس می توان امیدوار بود که تکنولوژی کامکست به بهبود اوضاع کمک کند. این روش برای مشتریان کامکست مزیت دیگری خواهد داشت، آنها زودتر از سایر افراد از خدمات جدید بهره مند می شوند. تکنولوژی جدید در سال 2016 در شهر های بیشتری آزمایش می شود تا کیفیت آن برای عرضه ی عمده مورد بررسی قرار بگیرد.

به این ترتیب کامکست، با خدمات سریعتر خود، حجم بالاتری را به فروش می رساند. زمانیکه انتقال اطلاعات، سریعتر انجام شود، ماهانه حجم بیشتری هم استفاده خواهد شد. این روند تصمیمات استراتژیک شرکت های ارائه دهنده ی خدمات را متحول خواهد کرد.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر