;
coinex

تایید بلوتوث و وای فای تبلت ۱۲ اینچی سامسونگ

تبلت ۱۲ اینچی سامسونگ. تبلت ۱۲ اینچی سامسونگ که با ویندوز ۱۰ طراحی شده، توسط Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance تایید شد.

چند روز پیش خبری را به اطلاع شما رساندیم مبنی بر این موضوع که بلوتوث و وای فای تبلت گلکسی تب ۸ اینچی سامسونگ تایید شده است.

حال گفته می شود تبلت ۱۲ اینچی سامسونگ که با ویندوز ۱۰ طراحی شده هم توسط Bluetooth SIG (به معنیِ گروه علاقه مند خاص بلوتوث است. این گروه بدنه اصلی نظارت بر توسعه استانداردهای بلوتوث و صدور مجوز تکنولوژی ها و علائم تجاری بلوتوث به تولیدکنندگان است) و Wi-Fi Alliance (یک سازمان غیر انتفاعی است که به ترویج تکنولوژی وای فای و گواهی محصولات وای فای – اگر منطبق با یک سری از استاندارهای خاص باشد – می پردازد) تایید شده است.

اوایل سال جاری حدس و گمان هایی راجع به این موضوع وجود داشت که سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت ۱۲ اینچی طراحی شده با ویندوز ۱۰ با شماره مدل SM-W700 است اما هیچ صحبتی از این نبود که چه موقع از این دستگاه رونمایی می شود. همینطور که گذشت، مشخص شد که سامسونگ قصد دارد این تبلت را برای سال اینده آماده کند.

بنا به اسناد و مدارک صادر شده از Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance، مشخص شد که این تبلت SM-W700 توسط این دو گروه تایید شده است و تصدیق کرده اند که این مدل دارای یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی است  که در Zauba ذکر شده بود. این سایت ردیاب واردات – صادرات هندی ماه گذشته اشاره کرده بود که  این مدل SM-W700 به منظور تست و آزمایش به هند فرستاده شده و پس از آن قرار شده که کلا هیچ نام و نشانی از آن نباشد و از بین برود. این لیستی که بر روی Zauba قرار داده شده از قیمت ۴۵۵ دلاری آن خبر داده است در حالی که این الزاما قیمت خرده فروشی این واحد نیست ولی به طور کلی انتظار می رود که محصولی رده بالا باشد.

بنا به حدس و گمان هایی که درباره ی این دستگاه وجود دارد، این تبلت ویندوز ۱۰ را بر روی پردازنده ی اینتل کور (Intel Core) اجرا می کند و با یک قلم اس پن (S Pen) عرضه می شود. احتمالا در ماه آینده شاهد پرده برداری از این دستگاه ۸ اینچی ویندوز ۱۰ خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر