;
coinex

شایعه وجود اسکنر چشم در گلکسی اس 7 سامسونگ

شایعه وجود اسکنر چشم در گلکسی اس 7 سامسونگ

شایعه ای در گزارشی از وال استریت ژورنال مبنی بر وجود اسکنر چشم در گلکسی اس ٧ سامسونگ شنیده شده است. شنیدن شایعات در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ که به طور رسمی توسط این شرکت پرده برداری نشده، غیر معمول نیست. همیشه اینگونه بوده و تغییری در این روند رخ نداده است.

اکنون دوباره شاهد بیان همان شایعه توسط منبع دیگری هستیم. البته پیش تر هم در مورد گلکسی اس ۵ شایعه بود که به همراه اسکنر شبکیه چشم خواهد آمد که نه تنها اس ۵ این قابلیت را نداشت بلکه در اس ۶ هم اثری از وجود اسکنر شبکیه چشم نبود.

این شایعه همچنین نشان می دهد که گلکسی اس ٧ گران تر از گلکسی اس ۶ خواهد بود زیرا اس ٧ از قرار معلوم دارای اسکنر شبکیه چشم است ولی اس ۶ فاقد آن بود. همچنین ادعا شده که اسکنر شبکیه چشم در تمام مدل های گلکسی اس ٧ وجود خواهد داشت.

هر چند معلوم نیست که این پرچمدار شامل اسکنر اثر انگشت باشد ولی اگر وجود اسکنر شبکیه صحت داشته باشد، به دلیل منحصر به فرد بودن الگوریتم و ساختار شبکیه چشم هر فرد،  قابلیت اسکنر شبکیه  می تواند برای گشایش قفل گوشی و سامسونگ پی استفاده شود.
اسکنر شبکیه قطعا برای گلکسی اس ٧ در میان پرچمداران سال ٢٠١۶ مزایای رقابتی خواهد داشت. البته فراموش نکنید که قبلا هم در مورد این قابلیت شایعاتی بوده است اما هیچ وقت شاهد بوقوع پیوستن آن نبوده ایم.

به دلیل منحصر به فرد بودن الگوریتم و ساختار شبکیه چشم هر فرد،  قابلیت اسکنر شبکیه  می تواند برای گشایش قفل گوشی و سامسونگ پی استفاده شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر