;
coinex

شایعه: نسخه 5.2 اینچی گلکسی اس 7 اج وجود نخواهد داشت

با توجه به یک گزارش جدید از بازار خانگی سامسونگ از کره جنوبی، گوشی بعدی سامسونگ در دو مدل عرضه خواهد شد.
با توجه به یک گزارش جدید از بازار خانگی سامسونگ از کره جنوبی، گوشی بعدی سامسونگ در دو مدل عرضه خواهد شد. گفته می شود، سامسونگ یک نسخه با صفحه نمایش تخت 5.2 اینچی و یک نسخه 5.5 اینچی مدل گلکسی اس 7 اج از این گوشی راه اندازی خواهد کرد. بر اساس این گزارش گلکسی اس 7 اج پلاس به گلکسی اس 7 اج تغییر نام می دهد و این در حالی است که نسخه اج 5.2 اینچی هرگز بوجود نخواهد آمد.
صفحه نمایش 5.2 اینچی سامسونگ اس 6 هم از طرف فن آوری رسانه ای و هم میانگین مصرف کنندگان پذیرش خوبی دریافت کرده بود. در واقع، برخی از مردم اس 6 را بهترین گوشی هوشمند سال 2015 می دانستند که ادعا می شود جزئیات عالی باعث محبوبیت این گوشی شده است. به این ترتیب، جالب و شاید حتی کمی ناامید کننده باشد که سامسونگ به فکر جدا شدن از صفحه نمایش منحنی سری گوشی های هوشمند با اندازه ی معمولی آن است.
در همین گزارش همچنین ادعا می شود که سامسونگ آماده است تا 3.3 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 و 1.6 میلیون گلکسی اس 7 اج راه اندازی کند،سامسونگ الکترونیک بزرگترین کسب و کار تلفن همراه جهان است کهسالانه حدود 400 میلیون تلفن به فروش می رساند. در فصل سوم سال 2015، این بخش 393 میلیون گوشی به فروش رسانده است. مشخص شده که سامسونگ الکترونیک سعی خواهد کرد این روند را برای سال 2016 ادامه دهد و حدود 400 میلیون گوشی  بفروش برساند. جامعه صنعتی روی سامسونگ الکترونیک تمرکز کرده اند که ببینند با وجود اشباع بازارهای گوشی های هوشمند جایی برای شکستن رکورد وجود خواهد داشت یا خیر. به همین دلیل تمرکز بر روی گلکسی اس 7 بیشتر شده است.

گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس 7 را در ماه فوریه منتشر کند، که ارتباط خوبی با گزارش های قبلی در مورد این موضوع دارد. در چند سال گذشته، پرچمدارهای گلکسی اس در نمایشگاه MWC در بارسلونا پرده برداری شده است و در سال 2016 این رویداد در 22 فوریه آغاز می شود.
مثل همیشه این شایعات را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید. تا روز معرفی گلکسی اس 7 توسط سامسونگ، تعداد بسیار زیادی از این گونه شایعات منتشر خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر