;
coinex

همکاری سامسونگ با BMW برای توسعه مغز هوشمند خودرو

سامسونگ و BMW در حال کار با یکدیگر برای توسعه مغز هوشمند خودرو و وسایل نقلیه مستقل در آینده هستند

سامسونگ و BMW در حال کار با یکدیگر برای توسعه مغز هوشمند خودرو و وسایل نقلیه مستقل در آینده هستند. گزارشی از Business Korea این همکاری را نشان می دهد.

تعجب آور نیست که به نظر برسد سامسونگ به تازگی توجه بسیار زیادی به کسب و کار قطعات خودرو دارد. این غول تکنولوژی کره جنوبی حتی تیم ویژه ای برای فن آوری های رانندگی خودکار اختصاص داده است و به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک به همکاری با BMW خواهد پرداخت.
گذشته از همکاری قابل توجه با BMW، سامسونگ الکترونیک نیز با پاناسونیک به منظور توسعه یک دستیار هوشمند برای وسایل نقلیه همکاری می کند. انتظار می رود دستیار هوشمند صدای راننده را تشخیص داده و با اجرای دستورات در حالی که توجه راننده به جاده است، به او کمک کند. این امکان به لطف شرکت فن آوری تشخیص گفتار Nuance Communications مستقر در ایالات متحده، بوجود آمده است، این شرکت همان شرکت سازنده ی دستیار صوتی سیری برای اپل است.
سامسونگ در حال حاضر روابط نزدیکی با BMW به منظور تامین باتری برای مدل های ماشین الکتریکی این شرکت متومل آلمانی دارد. این اولین همکاری سامسونگ با یک شرکت اتومبیل نیست. پیش از این، غول کره جنوبی برای عرضه آئودی به وسیله ی مواد نیمه هادی توافق کرده است. بنابراین روشن است که سامسونگ تلاش می کند با بسیاری از شرکت ها در بازار خودرو کسب و کار بوجود آورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر