;
coinex

پشتیبانی سامسونگ پی از خرید آنلاین در سال ۲۰۱۶

سامسونگ پی. پلتفرم پرداخت موبایل برای خرید آنلاین ۲۰۱۶ پشتیبانی می شود.

اخیرا توماس کو (مدیر سامسونگ پی) در یک مصاحبه با رویترز گفت که پلتفرم پرداخت موبایل برای خرید آنلاین ۲۰۱۶ پشتیبانی می شود. علاوه بر این، کو گفته که در ماه های آینده، این پلتفرم پرداخت به گوشی های هوشمند دیگر سامسونگ هم بسط داده می شود.

هنگامی که سامسونگ به بازار پرداخت موبایلی هم وارد شود، قطعا جایگاه فوق العاده ی برای این شرکت به ارمغان خواهد آورد. با وجود این واقعیت که راه حلی که سامسونگ برای پرداخت ارائه داده است یک مزیت بزرگ دارد و آن هم این نکته است که این سرویس پرداختی قادر است با اکثر پایانه های پرداختی با نوار مغناطیسی کار کند، اما سامسونگ پی در رابطه با سازگاری کارت صادر کننده از دیگر رقبای خود عقب مانده است.

در حال حاضر مشخص نیست که این روش خرید آنلاین برای سامسونگ پی شامل چه چیزهایی می شود. به احتمال زیاد، سامسونگ به کاربران پی این امکان را می دهد که از طریق یک مرورگر فرایند پرداخت را انجام دهند. اگر اینگونه باشد، در حقیقت سامسونگ در حال رقابت مستقیم با پی پال (PayPal) است و این یک جاه طلبی بسیار جسورانه برای سامسونگ محسوب می شود.

هم اکنون سامسونگ پی تنها در کره ی جنوبی و ایالات متحده در دسترس است. در این مصاحبه ای که صورت گرفته کو گفته است که این پلتفرم به کشورهای دیگر هم گسترش می یابد، اما تاکنون هیچ لیستی از نام این کشورها و تاریخ انتشار آن عرضه نشده است. بنا به شایعات قبلی، این سرویس در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ در چین، انگلستان و اسپانیا منتشر می گردد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر