;
coinex

سامسونگ تراشه ی اکزینوس ۸۸۷۰ را برای فروش به دیگر شرکت ها تولید می کند

سامسونگ تراشه ی اکزینوس ۸۸۷۰ را برای فروش به دیگر شرکت ها تولید می کند

سامسونگ در راستای گسترش فعالیت خود در زمینه ی تولید تراشه که یکی از بخش های پر درآمد شرکت محسوب می شود، قصد دارد تا تراشه ای با نام اکزینوس ۸۸۷۰ را برای فروش به دیگر شرکت ها تولید کند.

سامسونگ گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس، گلکسی نوت 5 گوشی های پرچمدار سامسونگ در سال 2015 بودند که در ساخت همه ی آن ها از تراشه ی اکزینوس 7420 استفاه شده است. اما این پایان کار این تراشه نبود و شرکت های دیگری مانند Meizu گوشی Meizu Pro 5 خود به این تراشه تجهییز کرد.  اگر شایعات منتشر شده از سوی منابع چینی درست باشد، سامسونگ در سال 2016 برای دیگر شرکت ها تراشه های سطح بالایی را به صورت جدا گانه تولید خواهد کرد.

انتظار می رود که سامسونگ در ساخت گوشی های پرچمدارش در سال ۲۰۱۶ از تراشه ی اکزینوس ۸۸۹۰ استفاده کند. اما حالا صحبت از تراشه ای دیگر با نام اکزینوس ۸۸۷۰ در میان است که گفته می شود این تراشه ی محصولی سطح بالا خواهد بود که البته در مقایسه با اکزینوس ۸۸۹۰  قدرت پردازشی کمتری دارد. تراشه ی اکزینوس ۸۸۷۰ در بنچمارک Geekbench و در بخش آزمایش تک هسته نتیجه ای نزدیک ۲۰۰۰ را به ثبت رساند. این در حالی است که اکزینوس ۸۸۹۰ در همین بنچمارک و در بخش تک هسته امتیاز ۲۲۷۰ را بدست آورده بود.

تا کنون از شرکت Meizu به عنوان یکی از مشتریان احتمالی این تراشه نام برده شده است. انتظار می رود در ساخت گوشی های Meizu PRO 6 و Meizu PRO 6 Mini که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد از اکزینوس ۸۸۷۰ استفاده شود. البته هیچ گونه خبر رسمی از جانب سامسونگ و یا Meizu در این مورد منتشر نشده است و این موضوع فعلاً در حد شایعه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر