;
coinex

هزینه ی ۲ میلیون دلاری ZTE برای جهانی شدن

ZTE برای خرید نام دامنه ی nubia.com ۲ میلیون دلار خرج کرده است.

نوبیا به عنوان یک برند از ZTE دارای مدلی رده بالا است که صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی بدون قاب ارائه می دهد. این گوشی ZTE Nubia Z9 قدرت خود را از تراشه ی اسنپدراگون ۸۱۰ می گیرد که با مشخصات رده بالایی همراه است. تنها ۱۰ دقیقه طول کشید که این گوشی در چین به فروش برسد. این گوشی از طریق فروشگاه موبایل نوبیا در سطح جهانی و به قیمت ۴۶۲.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است.

اما خبری که در اینجا می خواهیم بیان کنیم این است که بنا به گزارشی که منتشر شده است، ZTE برای خرید نام دامنه ی nubia.com دو میلیون دلار هزینه کرده است. با توجه به اینکه وب سایت های فعلی مرتبط به این برند، nubia.cn و nubia.com.cn هستند، به نظر می رسد که این کمپانی با این حرکت قصد دارد نام تجاری خود را به ایالات متحده و بازارهای بین المللی گسترش دهد.

حدس و گمان هایی هم وجود دارد که از مدل نوبیای رده بالای بعدی خبر می دهد که بنا به شایعات ZTE Nubia 11  نامگذاری خواهد شد. احتمالا این گوشی سال بعد همزمان در ایالات متحده و چین عرضه می شود. گفته می شود که این گوشی صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی به نمایش می گذارد که با تراکم پیکسل ۵۶۵ پیکسل در اینچ کار می کند. پردازشگر این گوشی اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ می شود. ۴ گیگابایت رم به همراه حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده و یک اسکنر اثر انگشت بر روی بورد این دستگاه قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن اشاره کرد. این گوشی نوبیا Z11 هم درست مانند نوبیا Z9، صفحه نمایشی بدون قاب ارائه می دهد.

اگر ZTE تصمیم به ارائه ی همزمان این گوشی در ایالات متحده و چین را داشته باشد، قطعا داشتن این سایت nubia.com این کار را به منظور ترویج این دستگاه در هر دو بازار و بازارهای دیگر آسانتر می کند. در این صورت اختصاص این مقدار پول برای خرید این نام دامنه هم موجه است.

به نظر می رسد که این کمپانی با این حرکت قصد دارد نام تجاری خود را به ایالات متحده و بازارهای بین المللی گسترش دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر