;
coinex

کانسپت یک آیفون ساده

کانسپتی برای یک آیفون ساده و گنگ طراحی شده است.

کانسپتی برای یک آیفون ساده و گنگ طراحی شده است. به لطف Martin Hajek طرحی برای آیفون داده شده است که هیچ کدام از پیچیدگی های گوشی های هوشمند را به همراه ندارد.
در طراحی Hajek یک آی فون نشان داده می شود که به نظر می رسد، ترکیبی از بخش هایی از iOS با قابلیت های گوشی است که شکل ظاهری آن کمی مانند ریموت اپل تی وی جدید است. نتیجه نهایی یک گوشی است که بسیار ساده به نظر می رسد، اما با این وجود به نوعی ظرافت در طراحی آن به چشم می خورد و شکیل است.
همچنین اگر توجه کنید، این گوشی فاقد بسیاری از ویژگی هایی است که این روزها انتظار می رود که همه گوشی ها دارای آن باشند؛ به طور مثال دوربین، اتصال به اینترنت و عدم وجود هر گونه برنامه یا حداقل برنامه اضافی که کاربران قادر به دانلود آن باشند، ندارد. در واقع ایده این است که از این گوشی برای ارسال پیام و برقراری تماس، نه بیشتر و نه کمتر استفاده شود.
البته این فقط یک کانسپت است، اما کانسپت جالبی به نظر می رسد. در گذشته مشابه این مدل گوشی های گنگ را بسیار دیده ایم. با وجود تگنولوژی های جدید، ایده ی ساخت بسیاری از گوشی های ساده این است که به ما امکان تمرکز بر روی چیزی که در مقابل ماست را بدهد و ما را از اینکه به طوری کلی تمام فکر خود را معطوف صفحه نمایش کنیم، باز دارد. این گوشی ها شاید در جهان ارتباطات امروز خیلی مورد استفاده به نظر نرسند، اما داشتن یک گوشی با طرح گوشی های خانگی هم ایده بدی نیست.
آیفون های کنونی هم مانند دیگر گوشی های هوشمند، متشکل از یک نمایشگر بزرگ لمسی هستند که می توانند کاراهای زیادی مانند پخش موزیک، مرور وب و … انجام دهد. این روز ها گوشی های هوشمند، نقش عظیمی در ارتباطات ما ایفا می کنند اما از طرفی باعث شده اند که در زندگی اجتماعی و ارتباطات کلامی خود با افراد دچار مشکل شویم و بیش تر از آنکه مستقیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم و زندگی اجتماعی خوبی در کنار افراد پیرامون خود تجربه کنیم، تمام طول روز به صفحه نمایش گوشی هوشمند خود وابسته باشیم و در دنیای مجازی غرق شویم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر