;
coinex

آتش گرفتن آیفون 6 پلاس هنگام شارژ

 اخبار 5 فاکس گزارش داده اس که مردی از آتلانتا به نام David Grimsley  یک آی فون 6 پلاس را به شارژ زده و روی تخت کنار خود گذاشته است کمی بعد این گوشی به طور غیر منتظره ای آتش گرفت.

به گزارش اخبار 5 فاکس مردی از آتلانتا به نام David Grimsley  یک آی فون 6 پلاس را به شارژ زده و روی تخت کنار خود گذاشت، کمی بعد این گوشی به طور غیر منتظره ای آتش گرفت. ناگهان او متوجه جرقه و شعله گوشی گران قیمت خود می شود سپس به سرعت گوشی را از تخت خواب برداشته و روی زمین پرتاب می کند.
آقای Grimsley گزارش این حادثه را برای اپل فرستاد و این شرکت به سرعت آیفون 6 پلاس جدیدی برای جایگزینی دستگاه آتش گرفته برای او فرستاد. اما این واقعه ذهن کاربر را مشغول کرده است. او از اینکه اپل هیچ واکنشی نسبت به آسیب دیدگی او نشان نداد، نا امید شده است و می گوید که برای شارژ گوشی خود دچار پارانوئید شده است. انگشتان آقای Grimsley در طول این حادثه آسیب دید، اما در حال حاضر بهبود یافته است.
این است که اولین بار نیست که یک گوشی هوشمند خود به خود، دچار احتراق می شود. این اتفاقی است که در مدل های مختلف از دستگاه های ساخته شده از تولید کنندگان مختلف اتفاق افتاده است. با این حال، این دومین گزارش از آتش گرفتن آی فون 6 پلاس است. قبلا هم یک مرد در وسط یک پارکینگ مجبور شده بود شلوار خود را که توسط آیفون 6 اس پلاس سوخته بود، از پا در بیاورد. جالب اینجاست که این اتفاق نیز در آتلانتا رخ داده است.

ما در عصر گوشی های هوشمند زندگی می کنیم و نیازمند آن هستیم که هر روز گوشی خود را شارژ کنیم. چه آیفون کوچک 4 اس داشته باشیم چه گوشی عظیم الجسه نوت 5، به احتمال بسیار زیاد هر روز نیاز به پریز برق داریم. برای اینکه گوشی هوشمند، دستگاه های رسانه ای و یا ساعت هوشمند ما برای روز بعد انرژی داشته باشد معمولا شب ها آن ها را به برق متصل می کنیم. خیلی محتمل است که گوشی را نزدیک به خود و یا روی تخت قرار دهیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر