;
coinex

تراشه ی اکزینوس 8870 سامسونگ در پرچمدار بعدی لنوو

 تراشه ی اکزینوس 7420 سامسونگ در ساختار پرچمدار بعدی لنوو بکار خواهد رفت.

تراشه ی اکزینوس 7420 سامسونگ در ساختار پرچمدار بعدی لنوو بکار خواهد رفت.

تراشه ی اکزینوس 7420 سامسونگ و پردازنده ی 64 بیتی اش یکی از بهترین پردازنده های سال 2015 تلقی می شود. سامسونگ این تراشه را در هر 4 گوشی پرچمداری (3 گوشی گلکسی اس 6 و نوت 5) که در سال 2015 عرضه کرده، بکار برده است. همچنین مزیو شرکت چینی تولید کننده ی گوشی هوشمند در ساخت گوشی پرچمدار خود یعنی Pro 5 از این تراشه استفاده کرده است.
سامسونگ اکنون در حال کار کردن بر روی اکزینوس 8890 است که از آن به عنوان جانشین مستقیم اکزینوس 7420 یاد می شود. این تراشه در ماه های آینده معرفی می شود و قرار است در گوشی گلکسی اس 7 از آن استفاده شود. اما اخیراً شایعه شده است که سامسونگ ساخت تراشه ای دیگر با نام اکزینوس 8870 را در برنامه دارد. این تراشه از لحاظ فنی بسیار نزدیک به اکزینوس 8890 بوده اما قدرت پرداشی آن کمتر از 8890 است. گفته می شود سامسونگ قصد دارد تا این تراشه را به منظور فروش به دیگر شرکت ها مثل Meizu، تولید کند. دیروز شایعاتی منتشر شدند که نشان می داند Meizu قصد دارد تا از اکزینوس 8870 در ساخت Pro 6 استفاده کند.
اما شایعات جدید که از Webio ناشی می شود، ادعا دارد پرچمدار بعدی لنوو به تراشه ی اکزینوس 8870 سامسونگ مجهز خواهد بود. این شایعات راجع به مشخصات گوشی و زمان عرضه ی آن اطلاعاتی را بازگو نکرد. اما به نظر می رسد که گوشی یا در 3 ماهه ی دوم و یا نیمه ی دوم سال 2016 عرضه شود. از طرف دیگر Meizu ممکن است در برنامه ی زمان بندی عرضه خود تغییراتی را ایجاد کند و نسخه ی “Mini” گوشی Pro 5 و یا حتی Pro 6 مجهز به اکزینوس 8870 را معرفی کند. باید صبر کرد و دید که Meizu و لنوو چه تصمیماتی خواهند گرفت. اما به نظر می رسد که در آینده ی نزدیک در زمینه ی استفاده از تراشه ی اکزینوس 8870، شرکت های بیشتری به جمع Meizu و لنوو ملحق شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر