;
coinex

تولید انبوه آیفون 7c چه زمانی شروع می شود؟

تولید انبوه آیفون 7c. بنا به گزارشات تولید کم آزمایشی این گوشی به اتمام رسیده است و از ماه آینده تولید انبوه این دستگاه شروع می شود.

تولید انبوه آیفون 7c از ماه آینده شروع می شود.

اطلاعات جدیدی درباره ی گوشی آیفون 7c به بیرون درز کرده است. قبلا یک برنامه ی موبایلی این گوشی را در لیست دستگاه هایی قرار داده بود که در ماه آوریل راه اندازی می شوند. بیانیه ای که امروز به بیرون درز کرده بیان می کند که این گوشی از نظر اندازه  و شکل شبیه به آیفون 5c است و در سه رنگ عرضه می شود. این مدل جدید با یک باتری ۱۶۴۲ میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

براساس حدس و گمان های قبلی، این گوشی آیفون 7c با روکش فلزی دارای صفحه نمایشی ۴ اینچی با شیشه ی خمیده ی 2.5D است و از تراشه ی Apple A9 استفاده می کند که این تراشه در مدل های آیفون 6s و آیفون 6s Plus هم به کار رفته است.

بنا به گزارشات، تولید کم و آزمایشی این گوشی به اتمام رسیده است و از ماه آینده تولید انبوه این دستگاه شروع می شود. در ماه آوریل خبرهایی که به گوش می رسید مبنی بر این بود که AU Optronics برای پانل های ۴ اینچی که در آیفون 7c به کار رفته، سفارشی دریافت کرده است. بعد از این گزارش، تحلیلگری به نام Ming-Chi Kuo گفت که گوشی ۴ اینچی آیفون 7c در سال ۲۰۱۶ عرضه می شود.

تا زمانی که اپل این دستگاه را اعلام نکند، این اخبار رسمی نیستند اما همه ی نشانه ها حاکی ازآن است که گوشی ۴ اینچی آیفون 7c اوایل سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار می گیرند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر