;
coinex

بهترین برنامه ی ویرایش تصویر برای هر سیستم عاملی

بهترین برنامه ی ویرایش تصویر برای همه ی سیستم عامل ها

برنامه های زیادی وجود دارد که گزینه هایی ارائه می دهند که برای بهبود عکس های فوری قبل از به اشتراک گذاشتن آنها استفاده می شوند. اما بعد از تست تعداد زیادی از آنها می خواهیم یکی از آنها را که با اکثر گوشی های هوشمند کار می کنند، در اینجا معرفی کنیم.

این برنامه Afterlight نام دارد. ممکن است نام این برنامه را شنیده باشید. این اپلیکیشن سال ۲۰۱۲ عرضه شد و برنامه ای قدیمی محسوب می شود.  با این حال، انتخاب این برنامه دلایلی داشته که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

این اپلیکیشن، برنامه ای ساده و سرراست است و حجم زیادی را اشغال نمی کند. این برنامه این امکان را فراهم می کند که با چند تپ ساده، با استفاده از ترفندهای زیبایی تغییرات جزئی تا تغییرات عمده ای در تصاویر ایجاد کنید. شاید بسیاری از برنامه های ویرایش تصویری که هم اکنون وجود دارند این قابلیت ها را ارئه دهند اما ما به دنبال برنامه ای هستیم که یک فرد مبتدی هم بتواند از آن به راحتی استفاده کند و این اپ دقیقا به همین صورت است.

این برنامه گزینه های زیادی ارائه می دهد که بر روی سیستم ساده ی اسلایدر (درست مانند اینستاگرام) عمل می کند. به طور مثال با مقیاس می توانید میزان روشنایی عکس را تغییر دهید. Afterlight همچنین قابلیت فیلتر هم دارد.

یک قسمت خیلی جالب هم وجود دارد که جلوه های فیلم است و شما می توانید با استفاده از آن تصاویر خود را به عکس هایی شبیه کنید که توسط یک دوربین آنالوگ دستی گرفته می شوند.

این برنامه برای اندروید، آی او اس و ویندوز فون در دسترس است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: huffingtonpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر