;
coinex

گوشی سرفیس فون ، ناجی مایکروسافت

کریس کاپوسلا، رئیس بخش بازاریابی مایکروسافت، در پادکست هفتگی این شرکت اعلام کرد که برای به دست آوردن بخشی از سهام بازار گوشی های موبایل، با سرفیس فون، شانس خود را امتحان می کند.

گوشی سرفیس فون ، بازار گوشی های هوشمند مایکروسافت را نجات خواهد داد.

کریس کاپوسلا، رئیس بخش بازاریابی مایکروسافت، در پادکست هفتگی این شرکت اعلام کرد که برای به دست آوردن بخشی از سهام بازار گوشی های موبایل، با سرفیس فون، شانس خود را امتحان می کند.
کاپوسلا در بحث رقابت با اپل اضافه کرد: “فکر می کنم برای دستیابی به موفقیت، باید کارهای موثرتری انجام دهیم؛ تا بتوانیم طرفداران اپل را از خرید هفدهمین آیفون خود منصرف کنیم.” در حال حاضر، اپل و گوگل صاحبان اصلی بازار گوشی های هوشمند هستند.
لازم به ذکر است که کاپوسلا در صحبت های خود ادعای رقابت با محصولات اپل را نداشته؛ اما حرفی که خلاف آن را ثابت کند هم به میان نیامده است. همچنین می توان از صحبت های او چنین برداشت کرد که گوشی سرفیس فون قطعا تولید خواهد شد.
این گوشی با تمام ویژگی های احتمالی و منحصر به فرد خود، باز هم دیرتر از زمان مساعد آماده خواهد شد. با اینکه مایکروسافت در فروش تبلت و لپتاپ موفق عمل کرده است، اما تنها 3 درصد از سهم جهانی بازار موبایل را در اختیار دارد. این شرکت میلیارد ها دلار از مالکیت نوکیا را در حالی کاهش داد که گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز از استقبال چندانی در بازار موبایل برخوردار نبودند.
به اعتقاد کاپوسلا، ادغام تبلت سرفیس پرو و لپتاپ های مایکروسافت با موفقیت روبرو بوده و رضایت کاربران هر دو مدل محصول را کسب کرده است. مایکروسافت در حال حاضر به سیستمی مشابه، در خط تولید گوشی های هوشمند خود احتیاج دارد.
کاپوسلا گفت: “ما باید علایق کسانی که عاشق ویندوز هستند را در نظر داشته باشیم، برای آنها گوشی تنها حکم یک وسیله را ندارد.”

 گوشی سرفیس فون می تواند تمام قابلیت های نرم افزارهای ویندوز را پشتیبانی کند.
گوشه ای از محصولات مایکروسافت را در آخرین سیستم عامل گوشی های هوشمند ، یعنی ویندوز 10 موبایل دیده ایم. ویژگی کوانتینیوم (زنجیره) این سیستم عامل، قابلیت اتصال به تلویزیون و مونیتور را دارد؛ در نتیجه می توان از آنها به عنوان کامپیوتر شخصی استفاده کرد.
قبلا شایع شده بود که گوشی سرفیس فون می تواند تمام قابلیت های نرم افزارهای ویندوز را پشتیبانی کند.
بنا بر گزارشات، این گوشی در 6 ماهه ی اول سال 2016 عرضه خواهد شد. به عقیده ی کاپوسلا، گوشی ذکر شده زودتر از موعد مقرر وارد بازار های جهانی می شود. کاپوسلا می گوید: “برای ساختن چیزی که حقیقیتا توانایی رقابت در این بازار را داشته باشد، به زمان احتیاج داریم.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر