;
coinex

طراحی گلکسی اس ۷ ؛ پانل جلو

تصاویری که از پانل جلوی گوشی سامسونگ گلکسی اس۷ به بیرون درز کرده است، از برخی تغییرات جزئی دز طراحی این مدل پرچمدار پرده برداری می کند.

طراحی گلکسی اس ۷ در رندرهایی به بیرون درز کرد. این رندرها از برخی تغییرات جزئی در طراحی این مدل پرچمدار پرده برداری می کنند. این مطلب با گزارش های قبلی که در ماه گذشته منتشر شده بود، مطابقت می کند. بنا به این گزارش ها گفته شد که تنها یک سری تغییرات جزئی برای این گوشی جدید در نظر گرفته شده است. با توجه به پانلی که به بیرون درز کرده است، به نظر می رسد که دکمه ی اصلی این گوشی بزرگتر (کشیده تر) شده است. تصاویر لو رفته از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس نشان می دهند که دکمه ی اصلی آنها مستطیل شکل است.

علاوه براین، سنسور، دکمه ی پاور و همچنین دکمه ی تنظیم صدا هم در این پانل نشان داده شده است. منبع این خبر تاکید کرده که این مطالب تا حدودی با شک و تردید همراه هستند؛ به خصوص درمورد سنسورهای آن شک و شبهه های زیادی وجود دارد.

گوشی گلکسی اس ۷ احتمالا در ۲۱ فوریه و در رویداد Samsung Unpacked 2016 رونمایی می شود. این رویداد یک روز قبل از نمایشگاه MWC در بارسلونا برگزار می شود. گفته می شود که این گوشی گلکسی اس ۷ صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی کواد اچ دی به نمایش می گذارد. از قابلیت های داخلی این دستگاه می توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ / ۶۴ گیگابایتی آن اشاره کرد. دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این دستگاه است. این گوشی در همه ی کشورها به جز ایالات متحده و چین، توان خود را از تراشه ی اگزینوس ۸۸۹۰ تامین می کند. در این دو کشوری که ذکر شد، از تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد که شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است.

منتظر خبرها و شایعات بعدی راجع به طراحی گلکسی اس ۷ باشید.

 تنها یک سری تغییرات جزئی برای کژگوشی جدید در نظر گرفته شده است

با توجه به پانلی که به بیرون درز کرده است، به نظر می رسد که دکمه ی اصلی این گوشی بزرگتر (کشیده تر) شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر