;
coinex

عمر باتری گوشی لومیای خود را افزایش دهید

عمر باتری گوشی های هوشمند یکی از آن چیز های است که همواره به دنبال زیاد کردن آن هستیم و این موضوع در گوشی های مبتنی بر ویندوز 10 موبایلی، مشکلی اساسی به نظر می رسد.

عمر باتری گوشی های هوشمند یکی از آن چیز های است که همواره به دنبال زیاد کردن آن هستیم و این موضوع در گوشی های مبتنی بر ویندوز 10 موبایلی، مشکلی اساسی به نظر می رسد.

با نگاهی به گوشی لومیا 950XL مایکروسافت، یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی در درون آن دیده می شود، باتری که ممکن است برای روشن نگاه داشتن نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی آن به اندازه کافی بزرگ به نظر برسد. اما موضوعی که قابل اهمیت است صفحه نمایش QHD (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) آن است که نیاز به قدرت بیشتری دارد. در ادامه روشی را معرفی خواهیم کرد که می تواند به افزایش عمر باتری گوشی لومیای شما، کمک قابل توجهی نماید، پس با تکرا همراه باشید.

اگر به قسمت تنظیمات (Settings) > سیستم (System) > صرفه جویی در باتری (Battery Saver) > استفاده از باتری (Battery Use) بروید، درصد استفاده اپلیکیشن های مختلف از باتری را خواهید دید؛ اغلب مرور گرهای اج مقصر اصلی این قضیه هستند و باتری زیادی مصرف می کنند، زیرا این مرورگر می تواند در پس زمینه نیز اجرا شود و لحظه به لحظه تبلیغات و داده های وبسایت هایی که آن ها را مرور کرده اید، بارگذاری می کند و این امر، باعث کاهش عمر باتری گوشی شما می شود. بگذارید خیالتان را راحت کنیم؛ حتی اگر در حال استفاده از مرورگر اج نباشید نیز، این اتفاق خواهد افتاد، بنابراین اگر مرورگر اج را لازم ندارید آن را از شبکه اینترنت خود قطع کنید؛ این کار عمر باتری شما را افزایش می دهد.

برای این موضوع دو راه حل وجود دارد. اول، زمانی که مرورگر اج ر ا لازم ندارید مطمئن شوید که برنامه اج بسته است. این عمل را می توان مشابه این دانست؛ زمانی که برای نوشیدن آب به درب یخچال می روید نیازی به باز ماندن در یخچال نیست یا زمانی که در حال مسواک زدن هستید قرار نیست در تمام مدت شیر آب را باز بگذارید، بنابراین چه دلیلی وجود دارد که مرورگر شما باز بماند؟!

راه دومی که می توانید اجرای مرورگر اج را از پس زمینه قطع کنید بدین شکل است؛ به تنظیمات > سیستم > صرفه جویی در باتری > استفاده از باتری؛ بروید. بر روی اج کلیک کنید، جزئیات برای شما باز می شود و هنگامی که پیغام “این برنامه اجازه دارد در پس زمینه اجرا شود” (Allow this app to run in the background) را دیدید، کلید تغییر حالت (تاگل باتن) آن را به حالت خاموش (off) درآورید. برای صرفه جویی در عمر باتری گوشی خود موفق باشید.

راه دومی که می توانید اجرای مرورگر اج را از پس زمینه قطع کنید بدین شکل است؛ به تنظیمات > سیستم > صرفه جویی در باتری > استفاده از باتری؛ بروید. بر روی اج کلیک کنید، جزئیات برای شما باز می شود و هنگامی که پیغام "این برنامه اجازه دارد در پس زمینه اجرا شود" (Allow this app to run in the background) را دیدید، کلید تغییر حالت (تاگل باتن) آن را به حالت خاموش (off) درآورید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر