;
coinex

گلکسی اس 7 سامسونگ در تصویری جدید

گلکسی اس 7 سامسونگ و مشخصات آن در تصویری جدید، فاش شد.

گلکسی اس 7 سامسونگ و مشخصات آن در تصویری جدید، فاش شد. تصویر به بیرون درز شده ای، نشان می دهد که گلکس اس 7 سامسونگ با دوربین 12.2 مگاپیکسلی و در ابعاد 5.7 اینچی خواهد آمد.
سال 2016 آغاز شده است و راه اندازی بعدی گوشی های هوشمند سامسونگ به زودی انجام خواهد شد. انتظار می رود که طی چند هفته آینده جریان اخبار فاش شده از گلکس اس 7 بیشتر از پیش شود. آخر هفته یک تصویر بر روی وب منتشر شد که  صفحه نمایش 5.7 اینچی و طراحی با تراشه ی اسنپ دراگون 820 را برای گوشی گلکسی اس 7 نشان داد.
بیایید روی بخش صفحه نمایش 5.7 اینچی متمرکز شویم، شایعات گفته اند که سامسونگ می تواند گلکسی اس 7 را در دو اندازه مختلف راه اندازی کند. آخرین خبر فاش شده، یک نسخه 5.5 اینچی را نشان می داد، اما این مشخصات نشان می دهد که غول کره ای صفحه نمایش 5.7 اینچی سنتی خود رابه نمایش در خواهد آورد. همچنین گفته شده است که این شرکت می تواند سه مدل مختلف از گلکسی اس 7 را عرضه کند یکی با صفحه نمایش 5.1 اینچی، یکی با صفحه نمایش 5.5 اینچی و دیگری با صفحه نمایش 5.7 اینچی اما این باور وجود دارد که تمایل سامسونگ تنها روی دو مدل برای راه اندازی است. یکی از آنها می تواند گلکسی اس 7 معمولی با صفحه نمایش 5.1 اینچی باشد و از سوی دیگر یکی گلکسی اس 7 اج با صفحه نمایش 0.6 اینچی خواهد بود.
برای دوربین گلکسی اس 7، یک سنسور 12.2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است، که شایعات قبلی را تائید می کند. انتظار می رفت که اندازه پیکسل این سنسور بزرگتر از دوربین 16 مگاپیکسلی فعلی سامسونگ باشد، زیرا باوری که ما داریم این است که تعداد مگاپیکسل بیشتر کیفیت بیشتری در پی خواهد داشت. با این حال، به تازگی اعلام شده است که سنسور Britecell سامسونگ دارای اندازه پیکسل کوچکتر است، بنابراین ما باید صبر کنیم و ببینیم که مشخصات دوربین گلکسی اس 7 چه چیزی خواهد بود. برای دوربین جلوی این گوشی نیز سنسور 5 مگاپیکسلی ذکر شده است که امیدواریم در دستگاه نهایی، شبیه به گلکسی A9 تازه معرفی شده، به 8 مگاپیکسلی تغییر یابد.
این تصویر همچنین مشخصاتی برای گلکسی اس 7 لیست کرده است که هیچ کدام از آنها عجیب نیست. حافظه رم 4 گیگابایتی و وضوح صفحه نمایش کواد اچ دی، سنسور اثر انگشت و پردازنده اسنپ دراگون 820 از جمله مشخصات گفته شده برای گلکسی اس 7 است. در این مرحله، اطلاعات ضد و نقیض زیادی حول این گوشی می چرخد، اما همه چیز در رویداد آنپک سامسونگ که به زودی رخ خواهد داد، مشخص می شود. ما شاهد تغییرات زیادی در سال 2015 روی سری گوشی های گلکسی بودیم، امسال نیز این امکان وجود دارد که سامسونگ نیز چیز های جالب تری را با عرضه ی گلکسی اس 7، برای ما به ارمغان آورد.

تصاویری از قاب های فاش شده برای گلکسی اس 7 را می توانید در زیر مشاهده نمائید:

قاب های فاش شده برای گلکسی اس 7

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر