;
coinex

گوشی ال جی K7 معرفی شد

گوشی ال جی K7 توسط کمپانی ال جی معرفی شد.

گوشی ال جی K7 توسط کمپانی ال جی معرفی شد.

اوایل امروز دو گوشی جدید از سری K توسط ال جی معرفی شد. گوشی های ال جی K10 و ال جی K7 که دومی فقط در ایالات متحده از طریق اپراتور Boost Mobile در دسترس خواهد بود. اما به جای استفاده از نام K7 با عنوان ال جی تری بیوت 5 (LG Tribute 5) عرضه می شود و به این نکته اشاره شده که با یک نمایشگر 5 اینچی اسپورت ارائه می گردد.

نمایشگر 5 اینچی گوشی ال جی K7 دارای رزولوشن تصویری 480 در 854 پیکسل بوده و از یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.1 گیگا هرتز، قدرت می گیرد. در مورد مقدار ذخیره سازی ال جی k7 باید گفت که با 1.5 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی و یا 1 گیگا بایت رم به همراه 8 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی ارائه خواهد شد.

این گوشی در بخش ثبت تصاویر نیز، در دو مدل مختلف خود نمایی خواهد کرد. در یک مدل دوربین عقب 8 مگا پیکسلی خواهد بود و در دیگری، یک دوربین 5 مگا پیکسلی در پشت قرار می گیرد. در هر دو مدل سنسور دوربین جلو، 5 مگا پیکسلی است. گوشی ال جی K7 در پشت قاب  خود باتری 2125 میلی آمپر ساعتی حمل خواهد کرد.

تا کنون هیچ خبری درباره قیمت آن به بیرون درز نکرده است و در حالیکه هیچ تاریخ دقیقی برای راه اندازی آن اعلام نشده اما مطمئنا در سه ماهه اول سال جاری عرضه خواهد شد.

نمایشگر 5 اینچی گوشی ال جی K7 دارای رزولوشن تصویری 480 در 854 پیکسل بوده و از یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.1 گیگا هرتز، قدرت می گیرد.

گوشی ال جی K7 در پشت قاب تیتانیومی خود باتری 2125 میلی آمپر ساعتی حمل خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر