;
coinex

گوشی K4 Note لنوو به صورت رسمی معرفی شد

گوشی K4 Note لنوو به صورت رسمی معرفی شد

لنوو امروز از گوشی K4 Note خود به صورت رسمی پرده برداری کرد. این گوشی قرار است برای فروش از تاریخ 19 ژانویه در دستر قرار گیرد.

لنوو یکی از شرکت های چینی تولید کننده گوشی هوشمند است که تا کنون چندین گوشی را روانه ی بازار کرده است. در چند وقت اخیر رشد فروش گوشی این شرکت تقریباً ثابت بوده است. فعالیت لنوو در آسیا و به خصوص در کشور های چین و هند است و گوشی ها زیادی را در این مناطق عرضه کرده است. اخیراً لنوو با انتشار تیزری اعلام کرده بود که در تاریخ 5 ژانویه نسل بعدی سری گوشی “K Note” را معرفی خواهد کرد که این اتفاق هم رخ داد.

این شرکت چینی از گوشی K4 Note در هند پرده برداری کرد. گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. همچنین لایه ی محافظ Gorilla Glass 3 بر روی صفحه نمایش گوشی کشیده شده است. قدرت پردازشی گوشی توسط تراشه ی MT6753 و پردازنده ی 62 بیتی 8 هسته ای با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز صورت می گیرد. 3 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 16 گیگابایت قابل ارتقا از مشخصه های حافظه ای گوشی هستند. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی K4 Note اندروید 5.1 لالی پاپ است که واسط گرافیکی مخصوص لنوو Vibe بر روی آن کار می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دو سیم کارته بودن، پشتیبانی از فناوری 4G LTE و وجود حسگر اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد.

در زیر صفحه نمایش گوشی 3 دکمه ی خازنی تعبیه شده است. این گوشی دارای قاب فلزی بوده و در رنگ های سفید و مشکی در دسترس قرار خواهد گرفت. K4 Note قیمتی معادل 180 دلار دارد و از تاریخ 19 ژانویه عرضه آن آغاز خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر