;
coinex

ساعت هوشمند کاسیو ؛ اولین ساعت اندروید ویر این کمپانی

ساعت هوشمند کاسیو در نمایشگاه CES 2016 خودنمایی خواهد کرد.

ساعت هوشمند کاسیو در نمایشگاه CES 2016 خودنمایی کرد.

بسیاری از دستگاه های مبتنی بر اندروید ویر با شکل و شمایلی شبیه به هم تولید می شوند. اما کمپانی ساعت ساز کاسیو تلاش کرده تا چیزی متفاوت ارائه دهد.

ساعت هوشمند کاسیو اسمارت WSD-F10) Outdoor) ، یک دستگاه  مبتنی بر اندروید ویر، با طراحی بسیار زیبا و تنومند به شکل یک ساعت اسپورت است. ساعت هوشمند کاسیو با رنگ های یک دست و طراحی خاص خود، یک ساعت بسیار مدرن بوده و مطمئنا Outdoor بودن آن نیز به همین دلیل است، دیدن این ساعت در پشت دست چشم را خیره می کند و از نگاه کردن به آن نمی توان امتناع کرد.

ساعت هوشمند کاسیو شباهت بسیار زیادی به یک ساعت مچی استاندارد دارد. هر چند که اندازه بزرگ آن (15.7 در 56.4 در 61.7 میلیمتر) تا حدودی به سمت ساعت های ورزشی متمایل شده است اما صفحه نمایش تقریبا کوچک آن تا حدودی سبک ساعت موتورولا را به خود گرفته است. پانل ال سی دی دو لایه این ساعت هوشمند، با رزولوشن 300 در 320 پیکسل و با ارائه یک نمایشگر کوچک و کم قدرت تک رنگ، عمر باتری ساعت هوشمند کاسیو را از حدود یک روز به یک ماه افزایش داده است.

 

ساعت هوشمند کاسیو مطابق با استاندارد های نظامی MIL-STD-810 برای افتادن، ضربه خوردن و تا 50 متر ضد آب بودن، طراحی شده است. این ساعت  با درجه حفاظتی (کد آی پی) IP67  یکی از بهترین ساعت های هوشمند جهان است (درجه حفاظت یا کد آی پی اصطلاحی است که بر اساس آن، محفظه تجهیزات الکترونیکی با کد استانداردی متشکل از دو حرف IP در کنار دو رقم، از نظر نفوذ در برابر عوامل خارجی تقسیم بندی می شوند. رقم اول که بین 0 تا 6 است سطح حفاظت در برابر نیرو های خارجی و رقم دوم که بین 0 تا 8 است میزان مقاومت در برابر نفوذ آب را مشخص می کند. هر چه این رقم ها بیشتر باشد میزان حفاظت بیشتر را نشان می دهد).

انتظار می رود ساعت هوشمند کاسیو در ماه آوریل و با قیمت 500 دلار عرضه گردد.

ساعت هوشمند کاسیو اسمارت Outdoor را در نمایشگاه CES 2016 ببینید.

ساعت هوشمند کاسیو اسمارت WSD-F10) Outdoor) ، یک دستگاه مبتنی بر اندروید ویر، با طراحی بسیار زیبا و تنومند به شکل یک ساعت اسپورت است.

ساعت هوشمند کاسیو مطابق با استاندارد های نظامی MIL-STD-810 برای افتادن، ضربه خوردن و تا 50 متر ضد آب بودن، طراحی شده است.

ساعت هوشمند کاسیو با رنگ های یک دست و شکل طراحی خاص خود یک ساعت بسیار مدرن بوده

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidpolice


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر