;
coinex

جدیدترین گوشی های هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2016

جدیدترین گوشی های هوشمند ال جی را که از سری جدید K هستند، در نمایشگاه CES 2016 خواهیم دید.

جدیدترین گوشی های هوشمند ال جی را که از سری جدید K هستند، در نمایشگاه CES 2016 خواهیم دید.
در رویداد نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2016 که در خلیج ماندالای لاس وگاس برگزار می شود، ال جی با نام جدید، گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. دو گوشی به نام K10 و K7 در این نمایشگاه دیده خواهند شد.
گوشی های هوشمند ال جی K7 و ال جی K10 با تکنولوژی پیشرفته دوربین و تجربه ی کاربری خوب همراه خواهند بود. نمایشگاه CES 2016 اولین مکان برای حضور بین المللی این گوشی های جدید است.
ال جی ادعا می کند که طراحی این دو گوشی ها در مقایسه با مدل های قبلی، در نوع خود بی نظیر است، زیرا در آنها Arc Glass 2.5D به کار رفته است که منجر به ساختار صیقلی و بی نظیر آن می شود. پشت این دو گوشی مجهز به یک الگوی پیچیده بافتی است که باعث شده که گوشی مقاوم به نظر آید.
جدای از این ها، هر دو گوشی جدید ال جی قابلیت عکسبرداری با حرکت(Gesture Shot) و عکسبرداری فاصله حرکت(Gesture Interval Shot) برای گرفتن عکس سلفی بدون هیچ گونه زحمتی را نیز دارند. قابلیت “عکسبرداری با حرکت” اجازه می دهد تا تنها با بالا بردن دست در جلوی لنز و سپس بستن و مشت کردن آن، عکس برداری نمائیم، قابلیت “عکسبرداری فاصله حرکت” نیز چهار عکس متوالی تولید می کند. علاوه بر این، هر دو برای گرفتن تصاویر در شرایط نور کم برای عکس های سلفی با فلش همراه هستند.
K10 صفحه نمایش 5.3 اینچی و K7 صفحه نمایش 5 اینچی دارد. این مدل LTE توسط یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز/ 1.3 گیگاهرتز و یا پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش 1.14 گیگاهرتز طراحی شده است. از طرفی در مدل 3G از یک پردازنده چهار هسته ای با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز استفاده شده است. در مقابل، K7، توسط یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز هم برای مدل LTE هم مدل 3G طراحی شده است.

دوربین اصلی برای مدل LTE از K10 ۱۳ مگاپیکسلی و برای مدل 3G  آن ۸ مگاپیکسلی است.  برای دوربین جلوی هر دو مدل، با دو گزینه ۸ یا ۵ مگاپیکسلی همراه است. از سوی دیگر دوربین اصلی K7 ، هشت مگاپیکسل و دوربین جلوی آن نیز در دو گزینه 5 یا 8 مگاپیکسلی است.

برایK10 باتری 2،300 میلی آمپر ساعتی و برای K7 باتری 2،125 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. هر دو مدل با اندروید 5.1 لالی پاپ اجرا می شوند و از نقطه نظر حافظه در دو نسخه 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی بدون پشتیبانی از کارت میکرو اس دی، ارائه می شود.


جدیدترین گوشی های هوشمند ال جی سری جدید K

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر