;
coinex

ساعت هوشمند برای دوندگان در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد

ساعت هوشمند برای دوندگان با همکاری اینتل و New Balance در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

ساعت هوشمند برای دوندگان با همکاری اینتل و New Balance در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

امروز اینتل در نمیایشگاه CES 2016 اعلام کرد که با سازنده ی کفش کتانی New Balance به منظور توسعه ی یک ساعت هوشمند که برای دوندگان ساخته می شود، همکاری به عمل آورده است. بنا به گزارش New Balance این ساعت، به دوندگان این امکان را می دهد که “بر روی آموزش خود متمرکز شوند به طوری که می توانند به طور مداوم عملکرد خود را بهبود بخشند.”علاوه بر این، این سازنده از بخش جدید Digital Sport هم خبر داد.

بخش Digital Sport “از طریق تجارب دیجیتال و تکنولوژی های پوشیدنی بر روی درک، ایجاد انگیزه و بهبود زندگی ورزشکاران متمرکز می شود.” که این یعنی احتمالا شاهد چند محصول جدید در فضای پوشیدنی موبایل خواهیم بود. در یک نشریه ی مطبوعاتی که امروز منتشر شد، New Balance گفته است که به منظور “ترکیب کردن نکنولوژی های هوشمند، محصولات مصرفی پوشیدنی بهینه سازی شده به کفش و پوشاک برای انواع ورزش ها” علاوه بر اینتل با شرکت های دیگری از جمله گوگل همکاری می کند.

برای این واحد Digital Sport سه دسته بندی محصولات تولیدی مختلف وجود خواهد داشت. Devices که پوشیدنی هایی مانند ساعت هوشمندی ک در بالا به آن اشاره شد تولید می گردد. Embedded technology که سنسورهایی تولید می کند که می توان آنها را در کفش های کتانی New Balance تعبیه کرد و داده ها را جمع آوری نمود و به یک برنامه ی گوشی هوشمند ارسال کرد و دسته بندی سوم هم Performance Sports نامیده می شود که میکروزنجیرهایی تولید می کند که عملکرد یک ورزشکار را پیگیری کرده و تجزیه و تحلیل می کند.

این ساعت هوشمند به دوندگان کمک می کند تا با استفاده از GPS مسیر را بیابند و یک موزیک پلیر هم به انها این امکان را می دهد که در طول مسیر از آهنگ های مورد علاقه ی خود لذت ببرند و نیازی هم به حمل گوشی هوشمند نداشته باشند. این ساعت برای فصل تعطیلات سال ۲۰۱۶ آماده می شود. اینتل هم تراشه های مورد نیاز برای این پوشیدنی را تهیه می کند و این ساعت هوشمند توسط اندروید ور (Android Wear) طراحی می شود.

مدیر عامل شرکت New Balance می گوید: “این شرکت دارای سابقه ی ۱۱۰ ساله در زمینه ی تولید، توسعه و نواوری در عرصه ی ورزش دو است و بخش جدید Digital sports نشان دهنده ی جدیدترین تعهد ما به سرمایه گذاری بر روی ورزشکاران و دوندگان در سراسر جهان است. تکنولوژی دیجیتال در واقع انقلابی بسیار سریع است. این صنعت و New Balance قصد دارند به یک برند تبدیل شوند و ورزشکاران را به وسایلی مجهز کنند که عملکرد آنها را بخ اوج برساند.”

انتظار می رود که بعد از انتشاراین ساعت هوشمند، New Balance محصولات digital Sport خود را در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ عرضه کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر