;
coinex

گوشی لمکس پرو ؛ گوشی اولین ها

چندی پیش کوالکام تایید کرد که گوشی لمکس پرو Letv اولین گوشی هوشمند جهان است که از اسنپ دراگون 820 قدرت می گیرد. جزئیات بیشتر و تصاویر مربوط به آن منتشر شد

گوشی لمکس پرو را باید گوشی اولین ها دانست.

گوشی لمکس پرو Letv، اولین گوشی هوشمند جهان می باشد که به اسنپ دراگون 820 مجهز شده است.

چندی پیش کوالکام تایید کرد که گوشی لمکس پرو Letv اولین گوشی هوشمند جهان است که از اسنپ دراگون 820 قدرت می گیرد. جزئیات بیشتر و تصاویر مربوط به آن منتشر شد. با اینکه کمپانی Letv درباره استفاده از بالاترین رده تراشه کوالکام خبر می دهد اما زمان عرضه دقیق گوشی لمکس پرو را مشخص نکرده ، فقط می دانیم که این کمپانی قصد دارد تا در نیمه اول امسال آن را روانه بازار کند.

گوشی لمکس پرو همچنین اولین گوشی جهان بوده که به سنسور سنس آی دی (Sense ID) کوالکام مجهز شده است. این تکنولوژی تایید بیومتریک اثر انگشت مبتنی بر امواج مافوق صوت را، کوالکام سال گذشته معرفی کرد. بر اساس گفته های کوالکام سنس آی دی امن تر و قابل اطمینان تر از فناوری های فعلی مبتنی بر اسکنر اثر انگشت خازنی است و جالب اینکه با دست خیس نیز عمل می کند. این سنسور بدلیل اسکن مافوق صوت می تواند نقشه های بسیار دقیق 3D از انگشتان دست کاربر فراهم کند. این اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی لمکس پرو و در زیر یک پوشش فلزی کمتر از 400 میکرو متر قرار گرفته است. به دلیل ماهیت فرا صوت این سنسور، پوشش فلزی روی آن، در تضاد با کارایی این سنسور نخواهد بود.

گوشی لمکس پرو همچنین اولین گوشی جهان بوده که به سنسور سنس آی دی (Sense ID) کوالکام مجهز شده است. این تکنولوژی تایید بیومتریک اثر انگشت مبتنی بر امواج مافوق صوت را، کوالکام سال گذشته معرفی کرد.

جدید ترین گوشی هوشمند Letv، از ویژگی های ارتباطی فوق سریع LTE و باند های متعدد فوق سریع وای – فای 802.11ad بهره برده است علاوه بر این، این دستگاه از شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی می کند و این به معنای آن است که کاربران قادر خواهند بود باتری گوشی لمکس پرو خود را از 0% تا 60% تنها در عرض 30 دقیقه شارژ کنند.

کمپانی Letv هنوز قیمت و لیست مشخصات دقیق آن را نشان نداده است اما مسلما در نمایشگاه CES 2016 اطلاعات بیشتری در مورد آن می توان یافت. شایعات نشان می دهند که این دستگاه با سیستم عامل اندروید مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد و به لطف نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2440 پیکسل، گوشی لمکس پرو را یک گوشی هوشمند بزرگ و زیبا خواهید یافت.

این دستگاه با سیستم عامل اندروید مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد و به لطف نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2440 پیکسل، گوشی لمکس پرو را یک گوشی هوشمند بزرگ و زیبا خواهید یافت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر