;
coinex

تبلت دایناپد توشیبا معرفی شد

تبلت دایناپد توشیبا معرفی شد

تبلت دایناپد توشیبا ، که از آن به عنوان سرفیس پرو 4 مایکروسافت یاد می شود، پرده برداری شد.

تبلت دایناپد توشیبا ، مانند سرفیس پرو 4، صفحه نمایش 12 اینچی دارد و سیستم عامل ویندوز 10 بر روی آن اجرا می شود. اما بر خلاف پرچمدار مایکروسافت، تبلت دایناپد مجهز به پردازنده های اسکای لیک اینتل نیست. در عوض، تبلت دایناپد توشیبا از پردازنده ی با صرفه تر اتم اینتل بهره مند شده، که در این صورت می توان آن را با سرفیس پرو 3 مقایسه کرد. در واقع قدرت پردازشی این تبلت با تراشه ی x5-Z8300 اینتل صورت می گیرد. 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا از مشخصه های حافظه ای تبلت دایناپد توشیبا هستند. این تبلت مانند تبلت مایکروسافت، از نسبت ابعادی 3.2 استفاده کرده و محتوای 1080p را پشتیبانی می کند.
دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی بوده؛ و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. تبلت دایناپد توشیبا از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می شود و شیار نصب کارت حافظه ی جانبی نیز در آن وجود دارد.
دایناپد وزنی معادل 580 گرم دارد. البته اگر بخواهید کیبورد را به آن اضافه کنید و در قالب لپ تاپ استفاده کنید وزن آن حدود 997 گرم خواهد شد. خوشبختانه در پکیج 649 دلاری این تبلت، کیبورد هم گنجانده شده است.
این تبلت برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است و انتظار می رود در تاریخ 19 ژانویه عرضه ی آن آغاز شود.
در کنار معارفه این تبلت، توشیبا از هارد اکسترنال های کانویو ی خود با ظرفیت های 1، 2 و 3 ترابایت و با قیمت های 84، 129 و 159 دلار پرده برداری کرد. این هارد ها دارای پورت دوگانه یو اس بی مدل A و یو اس بی مدل C بوده در حال حاضر برای فروش در دسترس هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر