;
coinex

ادعای شیشه ای گوریلا گلس در نمایشگاه CES 2016

ادعای شیشه ای گوریلا گلس در نمایشگاه CES 2016
گوریلا گلس در نمایشگاه CES 2016 مدعی شد که همه چیز در دنیای اطراف می تواند از شیشه ساخته شود.
پنج سال قبل، در یک ویدئو کانسپت با نام “یک روز شیشه ای”، که توسط کمپانی کورنینگ منتشر شد، جلوه ای از زندگی آینده را دیدیم که در آن همه چیز از شیشه ساخته شده بود. (کمپانی کورنینگ، حامی گوریلا گلس است که امروزه در گوشی های هوشمند بی شماری استفاده می شود)
اما امسال، کورنینگ به نمایش اداعای خود در مورد گوریلا گلس پرداخت. کورنینگ معتقد است که زندگی های شیشه ای دست یافتنی هستند. بسیاری از نمونه های به نمایش درآمده، استفاده از گوریلا گلس را در نرم افزارهای بی کیفیت نشان می داد، که حقیقتا باید توسط شرکت های نرم افزاری حرفه ای ساخته می شدند. دلیل واقعی حضور کورنینگ و نمایش گوریلا گلس در نمایشگاه CES 2016 تحقق این امر، از طریق همکاری با شرکت های تخصصی در این زمینه بوده است.
البته کمی تعلیق و ناباوری، کاملا منطقی به نظر می رسد. باور تحقق این امر در لوازم کاربردی روزانه، مشکل به نظر می رسد. اما قطعا می توانیم گوریلا گلس هایی را که در جیب هایمان داریم، و مهمترین کارهای روزانه را با آنها انجام می دهیم، باور کنیم. کورنینگ معتقد ایس که به زودی در بسیاری از لوازم و اشیاء اطراف ما از گوریلا گلس استفاده خواهد شد.

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر