;
coinex

نتفلیکس وارد ایران می شود

 نتفلیکس برای بسیاری از شرکت ها از جمله ایران در دسترس قرار خواهد گرفت.

نتفلیکس برای بسیاری از شرکت ها از جمله ایران در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل و بنیانگذار شرکت نتفلیکس رید هیستینگز اعلام کرد که نتفلیکس در بسیاری از کشورهای جدید برای اولین بار در دسترس قرار خواهد گرفت. در لیست کشورهای اعلام شده، ایران نیز وجود دارد. اکنون نتفلیکس سرویس استریم ویدئویی را برای 190 کشور به ارمغان خواهد آورد.
در حالی که اکنون این سرویس در بسیاری از کشورها آورده شده است، با این حال هنوز برای چین در دسترس نیست. هر چند که در ادامه راه هایی برای معرفی این سرویس به آن منطقه وجود دارد.
هیستینگز در سخنرانی اش در نمایشگاه 2016 CES آمار قابل توجهی ارائه داد مثلا اینکه بینندگان نتفیلیکس نسبت به سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته اند. همچنین، این شرکت قصد دارد فیلم های سال 2015 را در حجم گسترده ای با 600 ساعت ورودی محتوای اصلی جدید در سال 2016 ارائه دهد. اما این موارد هیچ کدام جالب تر از این نیست که هیستینگز بیان کرد که علاوه بر ارائه ی محتوای بیشتری به بینندگان، اجازه می دهد که به تماشای این فیلم ها در برنامه شخصی خود ببنشینند.
برای کمک به گسترش هدف بلند پروازانه ی جهانی شدن نتفلیکس، ال جی نیز به آن کمک می کند تا نتفلیکس را به مناطق جدید معرفی کند، به خصوص قصد دارد در آسیا، شرق میانه و اروپا روش دسترسی به سرویس پیش پرداخت جریان ویدئویی را گسترش دهد.
ما مطمئن نیستیم که این همکاری با تلویزیون های هوشمند ادغام شود و یا چیزی شبیه به این گسترش یابد اما به رسمیت شناختن نام تجاری جهانی ال جی این اطمینان را ایجاد می کند که نتفلیکس در سرزمین های مختلف جای پای خود را محکم کند.

در تصویر زیر از سایت رسمی نتفلیکس،لیست کشور هایی است سرویس نتفلیکس برای آنها در دسترس قرار می گیرد، آورده شده است.

 نتفلیکس برای بسیاری از شرکت ها از جمله ایران در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر