;
coinex

لنزهای جانبی آیفون ، تصاویر بهتری را ثبت می کنند

لنزهای جانبی آیفون ، تصاویر بهتری را ثبت می کنند

لنزهای جانبی آیفون در نمایشگاه CES 2016، برای ثبت تصاویر با کیفیت و بهتر با دوربین های آیفون، معرفی شدند.
دوربین های دیجیتال با گذر زمان، جای خود را به گوشی های موبایل داده اند. اما باز هم در عکسبرداری با گوشی ها با محدودیت هایی از قبیل، فاصله ی کانونی ثابت و عدم توانایی در زوم مواجه هستیم. کمپانی Fellowes، سازنده ی اکسولنز ExoLens و کمپانی آلمانی زایس، مجموعه ای از لنز های جانبی را در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشتند که می تواند محدودیت های عکاسی با گوشی را از بین ببرد.
اکسو لنز و زایس سه مدل اولیه از لنز های خود را معرفی کردند: لنز زاویه باز، لنز مایکرو و لنز تله فوتو. هر کدام از این لنزهای جانبی سوار بر یک پایه ی آلومینیومی، روی آیفون های 6،6 پلاس و 6 اس پلاس قرار می گیرند. تصاویر گل و پرتگاهی که توسط خود لنزهای اکسولنز به ثبت رسیده بودند، از کیفیت فوق العاده برخوردار بودند. این لنزها از ساختار منسجم و خوبی برخوردارند.
نقطه ضعف این لنزها، پایه ی آلومینیومی آنهاست. نصب آنها روی آیفون، یک وسیله ی عجیب و بیگانه را به وجود می آورد. با توجه به ظاهر آنها، نمی توان هر روز از آنها استفاده کرد؛ اما قطعا جایگزین خوبی برای دوربین های دیجیتال در مسافرت ها خواهند بود.
بنا بر اظهارات سخنگوی اکسولنز، این لنزها در سه ماهه ی دوم سال جاری، در دو بسته ی جداگانه عرضه خواهند شد. بسته ی اول شامل، پایه، لنز مایکرو، لنز زاویه باز و کیس قابل حمل، با قیمت 299 دلار؛ و بسته ی دوم شامل لنز تله فوتو با قیمت 199 دلار، در دسترس خواهند بود. این قیمت در واقع نصف قیمت دوربینی ست که به آن متصل می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر