;
coinex

شیائومی ردمی ۳ هفته ی آینده رونمایی می شود

شیائومی ردمی ۳ هفته ی آینده  در ۱۲ ژانویه رونمایی می شود.

شیائومی ردمی ۳ هفته ی آینده  در ۱۲ ژانویه رونمایی می شود.

قبلا خبرهایی راجع به مشخصات این گوشی شنیدیم که از جمله ی آن می توان به فلزی بودن روکش آن و … اشاره کرد. مشخصه ای از این گوشی که نامعلوم بود، تراشه ی آن بود. امروز یک تحلیلگر در حساب کاربری ویبو نام این تراشه را معرفی کرد.

بنا به گزارش این تحلیلگر، شیائومی ردمی ۳ تراشه ی اسنپدراگون ۶۱۶ را به کار می گیرد که شامل پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۷ گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ می شود. این تحلیلگر افزود قیمت این گوشی بالاتر از حد انتظار خواهد بود.

بقیه ی مشخصات این دستگاه را در ادامه بیان می کنیم.

این دستگاه دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی است. ۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا داخل این دستگاه تعبیه شده است. برای آن دسته از افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند اسلات میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در دسترس است. دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این دستگاه است در حالیکه دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. توان این گوشی از طریق باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود. اندروید ۵.۱.۱ هم از پیش بر روی آن نصب می شود.

با توجه به گفته ی این تحلیلگر درباره ی قیمت بالای این دستگاه باید ببینیم شیائومی برای این گوشی چه چیز جالب توجهی در نظر گرفته است. هفته ی آینده که این گوشی عرضه شود، شک و ابهامات راجع به این گوشی برطرف می گردد.

شیائومی ردمی ۳ تراشه ی اسنپدراگون ۶۱۶ را به کار می گیرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر