;
coinex

سیم کارت مایکروسافت برای برنامه های ویندوز 10

 سیم کارت مایکروسافت ، مبتنی بر داده تلفن همراه، در راه است.

سیم کارت مایکروسافت ، مبتنی بر داده تلفن همراه، در راه است.

مایکروسافت در حال آماده شدن برای راه اندازی یک سرویس بی سیم رایگان برای رایانه های شخصی ویندوزی، بر اساس یک برنامه جدید به نام سکولار دیتا در فروشگاه ویندوز، است.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا برای اتصال اطلاعات تلفن همراه از شبکه های 3G، 4G، و سرویس های LTE استفاده کنند. کاربران می توانند این سرویس ها را در بخش شبکه های بی سیم از نوار وظیفه، مانند هر سیگنال WiFi شخصی پیدا کرده و به آن اتصال یابند. با اتصال به حساب مایکروسافت خود، احتمالا از طریق این برنامه، کاربران از فروشگاه مایکروسافت برای این سرویس، هزینه پرداخت می کنند.

مانند سرویس هایی مثل پروژه فی و سرویس سیم کارت اپل، مایکروسافت با حامل های تلفن همراه داخلی و بین المللی به منظور ارائه سیگنال برای شبکه خود شریک شده است.

اریک لکرد بیان کرد: “ما می خواهیم اتصال به تلفن همراه را در تبلت ها و لپ تاپ های ویندوزی برای تکمیل اتصال Wi-Fi کلاسیک و آسان تر کردن اتصال به اینترنت برای مصرف کنندگان در هر نقطه و در هر زمان، فراهم کنیم،  روش سیم 901 کمک می کند تا در بازارهای مختلف از طریق یک رابط واحد به این هدف نزدیک شویم.”

هنوز هم سوالات مهمی در مورد این سرویس وجود دارد که به آن پاسخ داده نشده است، از جمله این موارد می توان به قیمت گذاری و در دسترس بودن سیم کارت و سرویس اشاره کرد که هنوز مشخص نیستند. امیدواریم، مایکروسافت به صورت رسمی برنامه خود را برای این سرویس اعلام کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر