;
coinex

مشکلی در گوشی دروید توربو 2 !

برخی از دارندگان گوشی دروید توربو 2 موتورولا با مشکل بزرگی با نمایشگر های گوشی جدید خود مواجهه شده اند. مطمئنا شیشه روی ان به عنوان نشکن به بازار ارائه شده است اما قرار نیست که یک خط سبز رنگ در تمام مدت استفاده از گوشی بر روی نمایشگر آن به صورت عمودی قرار بگیرد.

مشکلی در گوشی دروید توربو 2 بوجود آمده است.

برخی از دارندگان گوشی دروید توربو 2 موتورولا با مشکل بزرگی در نمایشگر های گوشی جدید خود مواجهه شده اند. مطمئنا شیشه روی آن به عنوان نشکن به بازار ارائه شده اما قرار نیست که یک خط سبز رنگ در تمام مدت استفاده از گوشی بر روی نمایشگر آن به صورت عمودی قرار بگیرد.

این خبر توسط برخی از کاربران موتورولا عنوان شد و تحت گارانتی ورایزون گوشی خود را برگشت داده اند. یکی از دارندگان دروید توربو 2، این اپراتور را مقصر شناخته و گفته که ورایزون این دستگاه را به او انداخته است. ظاهرا به خاطر تکرار این مورد و مراجعه کسانی که با عکسی از دروید توربو 2 با خط سبزی که در آن دیده می شود، ورایزون یادداشتی را منتشر کرده است. در سرتیتر این مطلب آمده است، نمایشگر گوشی هایی مانند دروید توربو 2 نشکن است، اما ضد ضربه نیست. کسانی که با چنین مشکلی در صفحه نمایش خود مواجه شدند گوشی خود را به موتورولا ارسال کنند تا این کمپانی آن را تعمیر کند.

بنابر این کسانی که گوشی دروید توربو 2 با خط سبزی بر روی نمایشگر آن دارند،می توانند با موتورولا تماس بگیرند تا یک گوشی جدید به آنها تحویل شود.

 نمایشگر گوشی هایی مانند دروید توربو 2 نشکن است، اما ضد ضربه نیست. کسانی که با چنین مشکلی در صفحه نمایش خود مواجه شدند گوشی خود را به موتورولا ارسال کنند تا این کمپانی آن را تعمیر کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena 


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر