;
coinex

سیستم عامل بلک بری 10 به حیات خود ادامه می دهد

سیستم عامل بلک بری 10 همچنان توسط کمپانی بلک بری حمایت خواهد شد. بلک بری چندی پیش اعلام کرد که یکی دو گوشی هوشمند اندرویدی را امسال راه اندازی می کند، اما تایید نیز نکرد که هیچ گوشی مبتنی برسیستم عامل بلک بری 10، وجود نخواهد داشت.

سیستم عامل بلک بری 10 همچنان توسط کمپانی بلک بری حمایت خواهد شد.

بلک بری چندی پیش اعلام کرد که یکی دو گوشی هوشمند اندرویدی را امسال راه اندازی می کند، اما تایید نیز نکرد که هیچ گوشی مبتنی برسیستم عامل بلک بری 10، وجود نخواهد داشت.

مدیر عامل شرکت جان چن گفت که شرکت او در تلاش است تا درآمد بیشتری کسب کند و در مسیری قدم خواهد گذاشت که بتواند برای شرکت درآمد زایی داشته باشد. از آنجا که گوشی بلک بری پریو به نظر می رسد که دربین طرفداران اندرویدی محبوبیت کسب کرده این شرکت کانادایی مصصمم است که در این مسیر حرکت کند. اگر چه رسانه ها فکر می کردند که این به معنای مرگ سیستم عامل بلک بری 10 خواهد بود. اما به نظر می رسد این شرکت قصد ندارد برنامه تولید آن را متوقف کند.

جان چن به تازگی در وبلاگ رسمی بلک بری اعلام کرد که شرکت همچنان به پشتیبانی از سیستم عامل بلک بری 10 ادامه خواهد داد حتی اگر در حال حاضر تمرکز خود را بر روی سیستم عامل اندروید قرار داده باشد.

چن می گوید: ” ما در حالیکه سرمایه گذاری خود را بر روی بلک بری 10 ادامه می دهیم، گوشی های دیگری مبتنی بر اندروید را نیز تولید خواهیم کرد. جرئیات بیشتر برنامه هایمان را در آینده اعلام می کنیم.”

بر طبق گفته های جان چن، گوشی های هوشمند دیگری در طول سال های آتی، سیستم عامل بلک بری 10 را دریافت خواهند کرد.

جان چن اعلام کرده که سیستم عامل بلک بری 10.3.4 با پیشرفت های امنیتی بیشتر برای دانلود در دسترس خواهد بود.

با وجود این واقعیت که کمپانی بلک بری به پشتیبانی خود از سیستم عامل بلک بری 10 ادامه خواهد داد، هیچ گوشی هوشمند طراحی شده ای مبتنی بر این پلت فرم در سال 2016 راه اندازی نخواهد شد.

به نظر می رسد که اندروید خون تازه ای در رگ های این کمپانی تزریق کرده است اما این بدان معنی نخواهد بود که گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل بلک بری 10 در سال های آینده راه اندازی نخواهند شد.

با وجود این واقعیت که کمپانی بلک بری به پشتیبانی خود از سیستم عامل بلک بری 10 ادامه خواهد داد، هیچ گوشی هوشمند طراحی شده ای مبتنی بر این پلت فرم در سال 2016 راه اندازی نخواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر