;
coinex

گوشی میزو MX6 در راه است

گوشی میزو MX6 ، پرچمدار جدید این کمپانی خواهد بود.

گوشی میزو MX6 ، پرچمدار جدید این کمپانی خواهد بود.

کمپانی میزو سال گذشته تعدادی دستگاه خوب معرفی کرد و گوشی میزو MX5 و PRO 5 قابل توجه ترین آن هاست. گوشی MX5 با تراشه هلیو X10 و 3 گیگا بایت رم، اساسا پرچمدار این شرکت به حساب می آید. این کمپانی چینی یک بار دیگر همه را شگفت زده کرده و اعلام نمود که بعد از گوشی میزو MX5 یک گوشی هوشمند رده بالاتر تا چند ماه آینده معرفی خواهد کرد.

گوشی میزو PRO 5 در سپتامبر گذشته معرفی شد و باید گفت که حقیقتا گوشی خوبی از کار درآمد. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اکسینوس 7420 قدرت می گیرد و در دو مدل 3 گیگا بایتی و 4 گیگا بایتی عرضه شد. نمایشگر 5.7 اینچی آمولد فول اچ دی آن در یک بدنه تمام فلزی جلوه خاصی پیدا کرده است.

اخیرا خبر هایی درباره گوشی PRO 6 به بیرون درز کرده اما اسمی از میزو MX6 تا کنون برده نشده است.بهر حال گوشی میزو MX6 تنها در چین ظاهر خواهد شد. بر اساس گزارش های رسیده گوشی میزو MX6 از یک تراشه 10 هسته ای 64 بیتی مدیا تک هلیو X20 با سرعت پردازش 1.8 گیگا هرتز قدرت خواهد گرفت. این گوشی با 3 گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی بسته بندی شده و پردازنده گرافیکی مالی T880 MP4 نیز در آن گنجانده خواهد شد.

گوشی میزو MX6 با نمایشگر فول اچ دی عرضه خواهد شد اما هنوز اندازه آن مشخص نیست. در بعضی از منابع تاریخ دردسترس بودن آن را در اواخر امسال اعلام کرده اند و احتمالا با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

میزو MX5 در ماه ژوئن سال گذشته معرفی شد، پس انتظار می رود که گوشی میزو MX6 نیز در اواسط 2016 از راه برسد. تراشه هلیو X20 در همان زمان در دسترس خواهد بود و انتظار می رود که این کمپانی، گوشی میزو MX6 را به ان مجهز کند.

هلیو X20 اولین پردازنده گوشی های هوشمند است که با ویژگی سه خوشه ای طراحی شده است و بر طبق آخرین بنچ مارک تراشه کاملا قدرتمندی خواهد بود.

کمپانی میزو توانست در سال 2015 بیش از 20 میلیون دستگاه را به بازار عرضه کند و در مقایسه با سال قبل از آن که تنها 4.4 میلیون دستگاه به فروش رساند رشد قابل توجه ای داشته است. احتمالا این کمپانی امسال نیز با معرفی گوشی میزو MX6 رشد قابل قبولی در فروش گوشی بدست خواهد آورد باید صبر کرد و دید.

گوشی میزو MX6 با نمایشگر فول اچ دی عرضه خواهد شد اما هنوز اندازه آن مشخص نیست. در بعضی از منابع تاریخ دردسترس بودن آن را در اواخر امسال اعلام کرده اند و احتمالا با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر