;
coinex

آپدیت های جدید اپل تی وی

آپدیت های جدید اپل تی وی
اپل تی وی آپدیت های جدیدی را در سیستم عامل بعدی خود دریافت می کند.
آپدیت جدید با نام tvOS 9.2،  استفاده از اپل تی وی را آسانتر می کند. کیبورد قابل اتصال از طریق بلوتوث، یکی از راهکارهای آسان این وسیله است. با این کیبوردها می توان تمام متن ها از جمله، تلویزیون، فیلم، موضوع و پسورد ها را به آسانی تایپ کرد. از آنجاییکه استفاده از کیبورد راحت تر از کنترل تلویزیون است، تعجب برانگیز بود که این قابلیت در نسخه های اولیه وجود نداشته است.
قابلیت دیگر اضافه شده، توانایی ایجاد فولدر مجزا برای اپلیکیشن هاست، از این طریق می توان صفحه ی اصلی اپل تی وی را دقیقا مانند آیفون ها سازماندهی کرد. همچنین فعال کردن اپلیکیشن های مختلف به صورت همزمان امکان پذیر می شود، لازم نیست برای ورود به اپلیکیشن جدید، به صفحه ی اصلی رجوع کرده و کار را از اول آغاز کنید. ( این ویژگی در آیفون ها هم وجود دارد)
آپدیت جدید tvOS به طراحان اپلیکیشن این امکان را می دهد که برای اپلیکیشن های اپل تی وی ، نقشه ایجاد کنند؛ علاوه بر این دانلود اپلیکیشن پادکست در دسترس خواهد بود. قابلیت های سیری هم در این آپدیت جدید بیشتر می شود؛ از بین آنها می توان به فهم زبان ها و لهجه های متفاوت اشاره کرد. بدین ترتیب سیری می تواند لهجه ی خاص کاربران انگلیسی، استرالیایی و آمریکایی را بفهمد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر