;
coinex

پایان پشتیبانی از ویندوز 8 توسط مایکروسافت

به روز رسانی ویندوز 8 توسط مایکروسافت، امروز پایان می یابد.

پشتیبانی از ویندوز 8 ته، مایکروسافت پشتیبانی از جریان اصلی ویندوز 7 را متوقف کرد. اکنون نوبت به توقف پشتیبانی از ویندوز 8 رسیده است. آخرین به روز رسانی امنیتی ویندوز 8 امروز عرضه می شود.
با وجود اینکه ویندوز 8 در سال 2012 منتشر شد و اینکه مایکروسافت به طور معمول حداقل هر 10 سال یک بار پشتیبانی از نسخه قبلی پلت فرم خود را متوقف می کند، شاید توقف پشتیبانی از ویندوز 8 غیر معمول باشد. با این حال به نظر می رسد که این به دلیل ماهیت منحصر به فرد ویندوز 8 و 8.1 است که اختلاف زیادی دارند، به طوری که حتی در بین انتقالها، ویندوز 8 و 8.1 به راحتی قابل تشخیص هستند.
گفته شده است که با توجه به بسیاری از مشکلاتی که در ویندوز 8 وجود دارد، کاربران با خوشحالی می پذیریند که حداقل به نسخه 8.1 به روز رسانی کنند، اما برای کسانی که نمی خواهند این کار را انجام دهند باید بگوییم که به روز رسانی امنیتی برای این نسخه از سیستم عامل ویندوز امروز به پایان خواهد رسید.
علاوه بر متوقف شدن به روز رسانی امنیتی برای ویندوز 8، هفته گذشته مایکروسافت همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه های قدیمی تر اینترنت اکسپلورر یعنی نسخه های 8 و 9 و 10 نیز 12 ژانویه(امروز)متوقف می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر