;
coinex

باتری شیائومی ردمی 3 در مقایسه با آیفون 6S

باتری شیائومی ردمی 3 دو برابر آیفون 6S است.

باتری شیائومی ردمی 3 دو برابر آیفون 6S است.

شیائومی گوشی ساز بزرگ چینی، گوشی هوشمند جدید شیائومی ردمی 3 را معرفی کرد.

گوشی ردمی 3 از روز دو شنبه بیست و یکم دیماه با قیمت 100 دلار در چین عرضه شد. بارز ترین ویژگی این دستگاه، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی آن بوده که دو برابر اندازه باتری آیفون 6S است.

این دستگاه با قابلیت شارژ سریع عرضه می گردد. اما این کمپانی تخمینی برای مدت زمان مصرف باتری شیائومی ردمی 3 ارائه نکرده است. باتری بزرگتر به معنی میلی آمپر ساعت بیشتر است، اما میلی آمپر ساعت بیشتر، هیچ تضمینی برای مدت زمان استفاده بیشتر نخواهد بود.

گوشی آیفون 6S که 649 دلار قیمت گذاری شده بود با باتری 1715 میلی آمپر ساعتی عرضه شد و 6S پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی باتری 2750 میلی آمپر ساعت دارد.

شیائومی ردمی 3 یک گوشی هوشمند دو سیمکارته است و بر اساس گفته های این شرکت از هر سه شبکه ارتباطی اصلی پشتیبانی می کند. این گوشی با داشتن درگاه میکرو اس دی، فضای ذخیره سازی خود را تا 16 گیگا بایت افزایش داده است. شیائومی ردمی 3 با نمایشگر 5 اینچی 8.5 میلیمتر ضخامت داشته ( آیفون 6S با 7.1 میلیمتر ضخامت، 14 میلیمتر نازکتر است) و وزن 144 گرمی آن یک گرم از گوشی آیفون 6S سنگین تر است.

شیائومی پایه های شرکت خود را به عنوان یک سازنده گوشی های هوشمند در بین هواداران خود، محکمتر کرده است. این شرکت متعلق به بخش خصوصی است و ارزشی بیش از 45 میلیارد دلار دارد. شیائومی اخیرا در هدف گذاری برای فروش 80 میلیون گوشی هوشمند اشتباه کرد اما این موضوع هیچ اثری بر روی ارزش گذاری این شرکت نداشت.

شیائومی ردمی 3 یک گوشی هوشمند دو سیمکارته است و بر اساس گفته های این شرکت از هر سه شبکه ارتباطی اصلی پشتیبانی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر