;
coinex

طراحی هواوی P9 مشخص گردید

 

هواوی P9 و اسکیس طراحی جدید آن نقل محافل تکنولوژی شده است.

طراحی هواوی P9 و اسکیس طراحی جدید آن نقل محافل تکنولوژی شده است.

هواوی در سال 2015 موفقیت های بزرگی به دست آورد و رکورد فروش خوبی هم در بازار گوشی های هوشمند به نام خود ثبت کرد. این شرکت با عرضه 30.6 میلیون دستگاه در سال گذشته، حدود 7 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد و در جایگاه بالاتری نسبت به کمپانی غول تکنولوژی، مایکروسافت ایستاد. کمپانی هواوی بعد از سامسونگ و اپل جایگاه سوم را در فروش گوشی ازآنِ خود کرد و مایکروسافت را به جایگاه چهارم سوق داد.

این کمپانی در سال گذشته دستگاه های قابل توجه زیادی چون فبلت پرچمدار هواوی میت 8 و ساعت هوشمند هواوی واچ مبتنی بر اندروید ویر را منتشر کرد. این مجموعه شامل گوشی نکسوس 6P نیز می شود. هواوی همچنین سه دستگاه P8 نیز در سال 2015 معرفی کرد که تا کنون فروش خوبی هم داشته اند.

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره گوشی هواوی P9 شنیده می شود و در تصویری که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده طراحی هواوی P9 را نشان می دهد. انتظار می رود زمانی که هواوی P9 در ماه مارس وارد بازار گردد بسیار متفاوت تر از مدل قبلی خود هواوی پی 8 جلوه کند. وبسایت چینی CNMO اسکیسی (پیش طرح) از طراحی هواوی P9 به نمایش گذاشت. این گوشی احتمالا با یک دکمه فیزیکی هوم (home) که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته ظاهر خواهد شد. این طرح یک اسکیس از هواوی P9 است و عاری از هرگونه جزئیات و مسلما دستگاهی که هواوی عرضه خواهد کرد اینگونه به نظر نمی رسد. اما با توجه به طرح های قبلی و برداشت از این پیش طرح، هواوی P9 با دو دوربین عقب خودنمایی خواهد کرد در حالیکه کلید های پاور/ قفل و کلید حجم صدا در سمت راست این دستگاه قرار گرفته است. این نوع طراحی بیشتر ما را به یاد گوشی HTC A9 می اندازد. (به خصوص گوشه های گرد و دکمه هوم آن)

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره گوشی هواوی P9 شنیده می شود و در تصویری که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده طراحی هواوی P9 را نشان می دهد.

شاید این موضوع برای هواوی که با یک دکمه فیزیکی هوم طراحی گردد کمی غیر معمول باشد اما هواوی P9 با طراحی جدیدی همراه خواهد بود و شاید خیلی عجیب نباشد که در پایان کار این گوشی هوشمند با تصویری که مشاهده می کنید طراحی گردد. گوشی هواوی P9 اولین گوشی از سری P است که اسکنر اثر انگشت دریافت می کند. شاید یکی از دلایلی که دکمه اصلی (هوم) در این جا قرار گرفته همین باشد که هواوی می تواند اسکنر اثر انگشت را در پشت این گوشی جاسازی نماید. درست مانند کاری که در گوشی های میت 8، میت S، G8 و دیگر دستگاه ها انجام داده است. به احتمال زیاد هواوی P9 از فلز ساخته نخواهد شد یا حداقل قاب آن فلزی نخواهد بود.

به مانند P8 گوشی هواوی P9 با نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل تولید خواهد شد. در مورد رم این گوشی دو شایعه قوت گرفته است. دسته ای از این خبر ها اشاره به رم 4 گیگا  بایتی دارد و در دسته ای دیگر صحبت از رم بزرگ 6 گیگا بایتی می شود. پردازنده قدرتمند هشت هسته ای کیرین 950 به این گوشی هوشمند قدرت می دهد و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی که در درون آن قرار گرفته این دستگاه را روشن نگه می دارد. بارزترین ویژگی هواوی P9 وجود دو دوربین در پشت است که هر کدام با سنسور گرد 12 مگا پیکسلی طراحی شده اند. هواوی P9 و دو مدل دیگر از این سری، بنام های هواوی P9 مینی و هواوی P9 مکس انتظار می رود که در ماه مارس یا آوریل (اواخر اسفند ماه یا فروردین) منتشر شوند و اینکه آیا طراحی هواوی P9 اینگونه خواهد بود یا نه، سایت تکرا را همراهی کنید.

 

انتظار می رود زمانی که هواوی P9 در ماه مارس وارد بازار گردد بسیار متفاوت تر از مدل قبلی خود هواوی پی 8 جلوه کند.

تصویر مربوط به گوشی هواوی P8 است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines ، phonearena


 

عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر