;
coinex

قرار گرفتن دوربین DSLR بر روی پهباد با پلتفرم پرواز ProDrone

prodrone-1

قرار گرفتن دوربین DSLR بر روی پهباد با استفاده از پلتفرم پرواز پرو درون صورت گرفت.

عکاسی با پهباد که به تازگی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است، دنیای تازه ای را برای عکاسان رقم زده است و هم اکنون این امکان را به کاربران داده اند که از دوربین های خود بر روی این پهبادها استفاده کنند.

عکاسی با پهباد به تازگی با پلتفرم پرواز غایی ProDrone گام رو به جلویی در این عرصه برداشته است، بنا به گزارش این، اولین پهبادی است که با یک دوربین دی اس ال آر (DSLR) مجهز شده است. آنها برای کار با خط برد کوادکوپتر Byrd طراحی شده اند.

پرودرون که به افراد این امکان را می دهد از دوربین های خود بر روی آن استفاده کنند، پیش بینی می کند که افراد زیادی به این مدل جذب شوند و دریچه هایی از عکاسی با پهباد و البته با کیفیت بالا  را به روی علاقمندان به عکاسی باز می کند. این پایه  بر روی همه ی مدل های Byrd کار می کند و انتظار می رود که قیمت آن برای پایه ی استاتیکی از ۱۰۰ دلار شروع شود.

تعداد دوربین هایی که در حال حاضر با این پایه سازگار هستند، نسبتا کم است، با این وجود پرودرون مایل است با سازندگان دوربین های بزرگ همکاری کند بنابراین به زودی شاهد ادغام دوربین های بیشتری با این پلت فرم هستیم.

در حال حاضر دوربین های سونی (DSC-RX100M4 ،ILCE6000 ،a7RIII) و Ricoh GR2 به طور کامل با این پلتفرم پرواز عمل می کنند. همچنین این سیستم با عملیات محدود برای دوربین های پاناسونیک GH4، Blackmagic Micro Cinema Camera BMD و Canon 5DIII در دسترس قرار می گیرد.

پرودرون می گوید: “ادغام کامل برای در دسترس قرار گرفتن همه ی دوربین ها تا فصل دوم سال ۲۰۱۶ صورت می گیرد.”

این پایه  بر روی همه ی مدل های Byrd کار می کند و انتظار می رود که قیمت آن برای پایه ی استاتیکی از ۱۰۰ دلار شروع شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر