;
coinex

صفحه کلید ویندوز فون در iOS

مایکروسافت قصد دارد صفحه کلید ویندوز فون خود را به iOS بدهد.

مایکروسافت قصد دارد صفحه کلید ویندوز فون خود را به iOS بدهد.

مایکروسافت در حال برنامه ریزی است تا صفحه کلید ویندوز فون خود را به پلت فرم های دیگر نیز بدهد، او این کار با iOS شروع کرده است. یکی از ویژگی های مورد علاقه ی کاربران در ویندوز فون صفحه کلید واقعا عالی آن است که استفاده از آن به مراتب دقیق تر و آسان تر از صفحه کلید پیش فرض iOS و بسیاری از گزینه های اندرویدی است.

در یک ایمیل به برخی از آزمایشکنندگان اینسایدر ویندوز، مایکروسافت به دنبال کاربران آیفون برای استفاده و قضاوت در مورد صفحه کلید ویندوز فون خود، به نام ورد فلو است. مشخص نیست که ورد فلو به صورت عمومی در سیستم عامل iOS قرار می گیرد یا خیر، اما مایکروسافت در حال حاضر آن به طور گسترده تری روی آیفون آزمایش می کند، پس از آن به احتمال زیاد در ماه های آینده روی ios دیده خواهد شد. نسخه صفحه کلید ورد فلو ویندوز فون مایکروسافت برای تایپ کردن کلمات شامل رقم، پیشنهادات، حرکات، و توانایی کشیدن حروف (مانند Swype) است.

در کنار کورتانا، صفحه کلید ویندوز فون ورد فلو، یکی از بخش های منحصر به فرد از سیستم عامل تلفن همراه مایکروسافت است، و طرفداران را از دیدن ویژگی های بهتر در سیستم عامل های رقیب مبرا ساخته است. البته جای هیچ تعجبی نیست.

مایکروسافت به جای نگه داشتن ویژگی هایی مانند ورد فلو و کورتانا روی نرم افزار های تلفن همراه خود کار می کند و این موضع را روشن ساخته و روی تجارب سراسری سیستم عامل های مختلف متمرکز شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر