;
coinex

تبلت جدید Dell با ویندوز ۱۰

تبلت جدید Dell با ویندوز ۱۰ در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد.

تبلت جدید Dell با ویندوز ۱۰ در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد.

دل (Dell) – یکی از شرکت های سازنده ی رایانه امریکایی – به تازگی از تبلتی با نام تجاری جدید Venue 8 Pro خبر داده است. این تبلت هم اکنون در ایالات متحده و از طریق وب سایت این شرکت در دسترس قرار گرفته است.

این تبلت جدید دل طبیعتا از نسخه ی قدیمی آن قوی تر است و ویندو ز۱۰ را اجرا می کند (برخلاف نسخه ی قدیمی که ویندوز ۸.۱ را اجرا می کند.)

تبلت Venue 8 Pro با اجرای ویندوز ۱۰ به صفحه نمایشی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز می شود و توان خود را از طریق پردازنده ی اینتل اتم (Intel Atom Z8500) تامین می کند؛ حداکثر سرعت کلاک این پردازنده، ۲.۲۴ گیگاهرتزی است. رم ۴ گیگابایتی به علاوه ی حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است؛ برای آن دسته از افرادی که این ظرفیت از حافظه ی داخلی برای آنها کفایت نمی کند، درگاه (اسلات) کارت میکرو اس دی در نظر گرفته شده است که می توانند به این صورت این ظرفیت را ارتقا دهند. دل می گوید این تبلت جدید دارای اسلات کارت میکرو سیم است و از اتصالات LTE هم پشتیبانی می کند. دیگر قابلیت های این دستگاه شامل  NFC، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی و پورت یو اس بی نوع سی (C) است. ضخامت این دستگاه ۹.۴۵ میلی متر است.

دل در حال حاضر این تبلت جدید Venue 8 Pro را به قیمت ۳۹۹ دلار (برای نسخه ای که ویندوز ۱۰ را اجرا می کند) و ۴۴۹ دلار  (برای نسخه ای که ویندوز ۱۰ پرو را اجرا می کند) به فروش می رساند. قلم استایلوس  که دل اکتیو پن (Dell Active Pen) نامیده می شود هم به قیمت ۴۰ دلار به همراه این تبلت فروخته می شود.

تبلت Venue 8 Pro با اجرای ویندوز ۱۰ به صفحه نمایشی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز می شود

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر