;
coinex

دو گوشی جدید نکسوس در راه است

دو گوشی جدید نکسوس در سال 2016 راه اندازی خواهد شد.

دو گوشی جدید نکسوس در سال 2016 راه اندازی خواهد شد.

سال گذشته گوگل برای اولین بار دو گوشی هوشمند نکسوس را راه اندازی کرد. کمپانی ال جی گوشی نکسوس 5X و هواوی، نکسوس 6P را ساختند و پیش بینی می شود که احتمالا این داستان برای گوگل در سال 2016 همچنان ادامه پیدا کند.

با توجه به شایعات جدیدی که از کشور چین به گوش می رسد، احتمالا در سال جاری نیز این غول تکنولوژی همان مسیر قبلی خود را ادامه دهد و ما شاهد دو گوشی نکسوس جدید در سال 2016 باشیم.

یکی از آن ها یک صفحه نمایش 5 اینچی و دیگری نمایشگر 5.5 اینچی خواهد داشت. اگر این مطلب درست باشد یک اتفاق نادر در صنعت گوشی همراه اتفاق خواهد افتاد به طور کلی هر سال پرچمداران با نمایشگر های بزرگتر ارائه می شوند و نه کوچکتر (نکسوس 5X دارای نمایشگر 5.2 اینچی و نکسوس 6P نمایشگر 5.7 اینچی دارد)

گویا کمپانی گوگل در تلاش برای یافتن سازنده بعدی گوشی های نکسوس خود به کمپانی های دیگری غیر از هواوی فکر می کند. آنچه ممکن است تکان دهنده تر باشد این است که احتمالا دو گوشی جدید نکسوس توسط کمپانی اچ تی سی ساخته خواهند شد. شرکتی که در حال حاضر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و چنین اتفاقی می تواند اچ تی سی را در کانون توجهات قرار دهد.

اچ تی سی سابقه تاریخی در همکاری با خط تولید گوشی های پرچمدار نکسوس گوگل دارد و اگر این خبر تایید شود این دو کمپانی بزرگترین و آخرین سیستم عامل اندروید را به نمایش خواهند گذاشت. گوگل در همکاری با کمپانی اچ تی سی اولین گوشی نکسوس، نکسوس وان را تولید کرد.

تحلیلگری که منبع این خبر نیز به حساب می آید، بر این عقیده است که دو گوشی نکسوس بعدی می تواند کمی اچ تی سی را از مشکلاتش فراری دهد. تبلت نکسوس 9 سال 2014 مطمئنا آنطور که اچ تی سی امیدوار بود، موفق از آب درنیامد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر