;
coinex

مرکز توسعه ی اپلیکشن اپل در سراسر جهان

مرکز توسعه ی اپلیکشن اپل در سراسر جهان
مرکز توسعه ی اپلیکیشن اپل در نقاط گسترده ای از جهان تاسیس خواهد شد؛ این یکی از اهداف بلند مدت اپل به شمار می رود.
روز سه شنبه، اپل با اعلام این خبر گفت که قصد دارد به دنبال آغاز به کار این مراکز توسعه، به دانش آموزان و دانشجویان بیاموزد که چگونه برای آیفون و یا آیپد ها اپلیکیشن بسازند.
مرکز توسعه ی اپلیکیشن جدید اپل، با همکاری مشترک یک موسسه واقع در نپال ایتالیا آغاز به کار خواهد کرد. . اپل، قبلا اولین مرکز توسعه ی اپلیکیشن اپل را در برزیل افتتاح کرده بود.
اما روز سه شنبه، اپل اعلام کرد که برنامه ی خود را به سراسر جهان گسترش خواهد داد.
برای فعالیت این مراکز توسعه، اپل به همکاران محلی متکی خواهد بود؛ بدین ترتیب می توانند با همکاری هم، به ایجاد یک برنامه ی آموزشی پرداخته و فرصت های جدید آموزش ساخت اپلیکیشن را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.
بنا بر گفته ی اپل، توسعه دهندگان اپلیکیشن در اروپا با فروش اپلیکیشن های خود در اپ استور App Store درآمدی بیش از 10.2 میلیارد دلار داشته اند. از دیگر مزایای این برنامه می توان به ایجاد 1.2 میلیون شغل اشاره کرد که به نوعی با اپلیکیشن مرتبط بوده اند؛ از این تعداد، بیش از 75 هزار نفر تنها در ایتالیا مشغول به کار شدند.
تیم کوک، مدیر عامل اپل می گوید: “اروپا مرکز خلاق ترین توسعه دهندگان اپلیکیشن در سراسر جهان محسوب می شود، بنابراین از اینکه به نسل بعدی کارآفرین های ایتالیایی کمک می کنیم، بسیار خوشحالیم.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر