;
coinex

مشکل باتری آیفون 6 اس در حال بررسی است

مشکل باتری آیفون 6 اس کاربران زیادی را ناراحت کرده است.

مشکل باتری آیفون 6 اس کاربران زیادی را ناراحت کرده است.

گزارش شده که شاخص عمر باتری آیفون 6 اس به طور ناگهانی خالی می شود و پس از آن، آی فون فکر می کند که باتری تمام شده و خاموش می شود.

مشکل باتری آیفون 6 اس چندین بار برای کاربران اتفاق افتاده و به شدت موجب ناراحتی آنها شده است. کاربری اعلام کرد که اخیرا، در هنگام راه رفتن در خیابان باتری آیفون 6 اس او به 41٪ کاهش یافته و ناگهان آیفون خاموش شده است او همچنین می گوید روز قبل از آن، در یک اتوبوس به سمت خانه در حرکت بوده است که متوجه می شود آیفون 6 اس او با  49٪ باتری به ناگاه خاموش شد.

البته در مورد مشکل باتری آیفون 6 اس او تنها نبوده است. بیش از 68،000 نفر در انجمن پشتیبانی اپل مشاهده می شوند که در مورد این موضوع دچار مشکل شده اند. شکایت اول در 28 سپتامبر (شهریور ماه)سال 2015 نوشته شده است، تا اینکه در 13 ژانویه 2016 (دی ماه)اپل رسما این موضوع را با یک پست تایید کرد وگفت که از مشکل باتری آیفون 6 اس آگاه است و در مورد علت و راه حل آن تحقیق می کند.”

اگر شما نیز با مشکل باتری آیفون 6 اس  مواجه شده اید، اپل به طور موقت برای حل این مشکل راه حلی دارد:

شما می توانید به صورت دستی آی فون خود را راه اندازی مجدد(ریستارت) نمائید، سپس برنامه Settings را باز کنید و مسیر زیر را دنبال کنید:

 General > Date & Time

گزینه ی Set Automatically (تنظیم به صورت خودکار) باید روشن شود. این روش به این دلیل گفته شده است که اپل فکر می کند مشکل باتری برای آن دسته از افراد اتفاق افتاده که به صورت دستی تنظیمات ساعت خود را دستکاری کرده اند.

اگر این روش مشکل را حل نکرد، سپس باید منتظر این باشید تا اپل یک انتشار رسمی برای این مشکل ارائه دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خب بالاخره مشکلش رفع شد؟

    پاسخ