;
coinex

طرح آیپد ایر 3 نشان از فلاش ال ای دی در پشت آن دارد

طرح آیپد ایر 3 از وجود یک فلاش ال ای دی در پشت آن خبر می دهد.

طرح آیپد ایر 3 از وجود یک فلاش ال ای دی در پشت آن خبر می دهد.

با توجه به نمای شماتیکی که در وبلاگ تکنولوژی فرانسوی Nowhereelse منتشر شد. آیپد ایر 3 آینده اپل، کوچکتر اما با ویژگی های سخت افزاری مهمی عرضه خواهد شد.

قبل از ورود به جزئیات در نظر داشته باشید که این خبر ها هنوز به طور رسمی تایید نشده و احتمال تغییرات در آن وجود دارد.

جالب توجه ترین موضوعی که در این طرح شماتیک نشان داده شده، وجود فلاش LED در پشت آن است. هیچ کدام از مدل های قبلی آیپد اپل با فلاش LED همراه نبوده اند، تصمیمی که به نظر نشان می دهد، اپل به طور کامل از تبلت های عکاسی پشتیبانی نمی کند.

با اینکه وجود فلاش ال ای دی در پشت آیپد ایر 3 حتمی می نماید اما تا کنون هیچ اشاره ای به ارتقا دوربین 8 مگا پیکسلی که در نسل فعلی آیپد، آیپد ایر 2 وجود دارد، نشده است.

همین منبع همچنین ادعا می کند که آیپد ایر 3 آینده اپل با چهار اسپیکر ارائه خواهد شد، ویژگی سخت افزاری که از قبل در مدل آیپد پرو بزرگتر و گران قیمت تر در دسترس بوده است. با توجه به این که تماشای فیلم در آیپد اپل برای کاربران لذت بخش است، معرفی دو اسپیکر اضافی در مقایسه با آیپد ایر 2 می تواند تجربه بهتری از تماشای فیلم را به همراه داشته باشد. به خصوص هنگامی که با تراکم پیکسلی بالاتری همراه شود. ( چنین انتظاری از آیپد ایر 3 غیر معقول نخواهد بود)

بر اساس شایعات قبلی، اپل آیپد ایر 3 احتمالا در نیمه اول سال 2016 معرفی خواهد شد و با اینکه جزئیات درباره این دستگاه بسیار کم است اما طرح اپل نشان از راه اندازی یک مدل جدید از آیپد ایر، در تابستان امسال دارد. در هفته های آتی مسلما از منابع غیر رسمی جزئیات بیشتری درباره ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آیپد ایر 3 فاش خواهد شد.

و مثل همیشه در نظر داشته باشید، زندگی در عصر تکنولوژی به ما آموخته که تا زمان اعلام رسمی، گزارش ها را با کمی چاشنی خبری مطالعه کنیم؛ هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و طرح آیپد ایر 3 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

اپل آیپد ایر 3 احتمالا در نیمه اول سال 2016 معرفی خواهد شد و با اینکه جزئیات درباره این دستگاه بسیار کم است اما طرح اپل نشان از راه اندازی یک مدل جدید از آیپد ایر، در تابستان امسال دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر