;
coinex

Galaxy Tab E 8.0 سامسونگ در تایوان معرفی شد

Galaxy Tab E 8.0 سامسونگ در تایوان معرفی شد

سامسونگ به طور معمول در هر سال چندین گوشی هوشمند را عرضه می کند، اما در کنار گوشی ها این شرکت همواره تعدادی دستگاه هوشمند دیگر مانند تبلت را نیز ارائه می کند. به طور کلی تبلت های سامسونگ را می توان به 3 دسته تقسیم کرد. سری اس تبلت های سامسونگ در طبقه تبلت های سطح بالا، سری A در طبقه ی میان رده و سری E آن در زمره ی تبلت ها سطح پایین قرار دارد. این شرکت به تازگی تبلت تبلت Galaxy Tab E 8.0 را در تایوان معرفی کرد.

در طی یک سال گذشته این اولین باری نیست که سامسونگ تبلتی از سری E را معرفی می کند. پیش از این از تبلت های Tab E 9.6 و 8.0  در کره ی جنوبی پرده برداری شده بود. اما به نظر سامسونگ از فروش این تبلت ها چندان راضی نبوده و این بار بازارهای تایوانی را هدف قرار داده و تبلت Galaxy Tab E 8.0 را در این منطقه عرضه خواهد کرد. تبلت جدید Galaxy Tab E 8.0 مشخصات بهتری نسبت به نمونه های قبلی خود دارد و در عین حال از فناوری 4G LTE نیز پشتیبانی می کند.

همان طور که از نام Tab E 8.0 مشخص است این تبلت صفحه نمایش 8 اینچی دارد و رزولوشن 800 در 1280 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه ی اسنپدراگون 410 و پردازنده ی 64 بیتی 4 هسته ای و پردازنده ی آدرنو 306 صورت می گیرد. رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این تبلت هستند. دوربین اصلی آن 5 مگاپیکسلی بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است. ظرفیت باتری این تبلت 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آن، 5.1 لالی پاپ خواهد بود که واسط کاربری مخصوص سامسونگ یعنی TouchWiz بر روی آن نصب شده است. از جمله نرم افزار های پیش نصب بر روی این گوشی می توان به برنامه های آموزشی مخصوص کودکان اشاره کرد. همچنین کاربران تایوانی با خرید این تبلت، 100 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در وان درایو دریافت می کنند.

این تبلت در حال حاضر برای خرید در تایوان و تنها در رنگ سفید موجود است و قیمتی معادل 270 دلار دارد. شرکت راجع به زمان عرضه ی این تبلت در دیگر مناطق و کشور ها حرفی به میان نیاورد. اما اگر تبلت در این منطقه فروش خوبی را تجربه کند می توان انتظار داشت که سامسونگ ظرف چند ماه آینده این محصول را در سطح وسیع تری عرضه کند.

.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر