;
coinex

پلی استیشن سونی یک شرکت مجزا خواهد بود

پلی استیشن سونی یک شرکت مجزا خواهد بود
پلی استیشن سونی با عنوان یک شرکت مجزا کار خود را ادامه خواهد داد.
طبق اخبار منتشر شده، سونی تجارت پلی استیشن خود را با تاسیس یک شرکت آمریکایی که از ادغام کامپیوتر سرگرمی سونی و شبکه ی سرگرمی سونی به وجود آمده است، ادامه می دهد.
تجارت جدید سونی با نام سرگرمی تعاملی Interactive Entertainment، در کالیفرنیای آمریکا و به مدیریت اندرو هوس (مسئول اجرایی قدیمی سونی که یکی از بانیان عرضه ی پلی استیشن سونی بود)، کار خود را آغاز خواهد کرد. این کسب و کار جدید در اواخر سال 2016 مراکز خود را در لندن و توکیو افتتاح خواهد کرد.
اندرو هوس در این باره می گوید: “با یکپارچه سازی تقاط قوت سخت افزار، نرم افزار، محتوا و عملکرد شبکه ی پلی استیشن سونی ، و هدف روشن تر برای سرعت بخشیدن به تجارت پلی استیشن، SIE به نهادی پر قدرت تبدیل خواهد شد.”
یه گزارش بلومبرگ Bloomberg، سونی فروش 14 میلیارد دلاری را برای فروش بازی های خود تا مارس سال 2016 برآورد کرده بود، که تقریبا تمام آنها به بخش پلی استیشن سونی وابسته هستند. علاوه بر این، چشم انداز گیمینگ و بازی در حال تغییر است. امیر انورزاده، مدیر فروش سهام ژاپنی BGC طی ایمیلی به بلومبرگ اعلام کرد: “جامعه ی کاربران شبکه و بازی عملا یکسان هستند، و بازی های آفلاین از نیروی زیادی در بازار برخوردار نیستند.” به اعتقاد انورزاده، این شرایط جدید به تغییر این روند کمک خواهد کرد.
پلی استیشن سونی یکی از محصولات موفق این شرکت بوده است. این محصول از سال 2013 تا به حال 35 میلیون واحد فروش داشته است. ایکس باکس، رقیب مایکروسافتی پلی استیشن، موفق به فروش تقریبا نصف این تعداد بوده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر