;
coinex

ربات فلفل ؛ فروشنده جدید تلفن همراه

ربات فلفل به عنوان فروشنده جدید سافت بانک انتخاب شد.

ربات فلفل به عنوان فروشنده جدید سافت بانک انتخاب شد.

چند سال قبل شرکت مخابرات ژاپنی (سافت بانک)، رباتی را با نام فلفل (Pepper) معرفی کرد که توسط شرکت آلدبران روباتیک (Aldebaran Robotics) توسعه یافته بود. ربات فلفل برای تعامل با افراد به عنوان یک همراه و همدم طراحی شد و از طریق سافت بانک در ژاپن در دسترس قرار گرفت. این ربات قادر است رفتار خود را با توجه به خلق و خوی مخاطبش تطبیق دهد و با توانایی درک احساسات مردم واکنش های مناسبی از خود بروز دهد. ربات فلفل بیشتر از آنکه یک دستگاه باشد به عنوان دوستی برای انسان در نظر گرفته شد. اکنون به نظر می رسد که سافت بانک برای این ربات دوست داشتنی شغل جدیدی در نظر گرفته است؛ ربات فروشنده تلفن های همراه

در همایشی که در ژاپن برگزار شد، سافت بانک اعلام کرد که با شروع ماه مارس فروشگاه پاپ آپی توسط ربات فلفل راه اندازی خواهد کرد – فروشگاه های پاپ آپ یا خرده فروشی های موقت، تنها برای مدت زمان محدودی دایر می شوند. این نوع از فروشگاه ها در اوایل دهه 90 در حومه شهرهایی مانند توکیو، لندن و لوس آنجلس برای ارائه کالاهای هنری مد و ابزار آلات ایجاد شد – این فروشگاه نیز تنها برای مدت محدودی باز خواهد شد، اما مشتریانی که قرارداد خرید یکی از این گوشی ها را با ربات فلفل امضا کنند می توانند از سایر خدماتی که فروشگاه های سافت بانک ارائه می دهد، استفاده کنند. جالب این جاست که سافت بانک قصد ندارد که فقط یک فروشگاه پر از ربات های کارآمد راه اندازی کند بلکه مشتریان قادر خواهند بود از طریق این ربات ها اطلاعاتی در مورد مناطق اطراف و همچنین سوالات مختلفی درباره سافت بانک بپرسند و پاسخی دقیق دریافت کنند.

سافت بانک اعلام کرد که با شروع ماه مارس فروشگاه پاپ آپی توسط ربات فلفل راه اندازی خواهد کرد

ربات فلفل در یک سال گذشته توانست محبوبیت خوبی در بین ژاپنی ها به دست آورد. نه تنها به این دلیل که مردم این کشور عاشق گجت ها و ربات ها هستند. بسیاری از ربات های انسان نمایی که بتوانند رفتار و احساسات انسانی را درک کنند معمولا با شکست مواجه شده اند، اما به نظر می رسد که ربات فلفل توانسته به خوبی از پسِ این کار بربیاید و بیشتر از یک اسباب بازی پیشرفته کودکان خودنمایی کند. به طور واضح سافت بانک امید زیادی به این فروشندگان جدید خود دارد و تا ماه مارس (اواخر اسفند ماه) که این کمپانی بخواهد فروشگاه پاپ آپ خود را راه اندازی کند، صبر کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر وبسایت تکرا را همراهی کنید.

ربات فلفل در یک سال گذشته توانست محبوبیت خوبی در بین ژاپنی ها به دست آورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر