;
coinex

سامسونگ فقط از دو مدل گلکسی اس 7 در MWC پرده برداری خواهد کرد

سامسونگ فقط از دو مدل گلکسی اس 7 در MWC پرده برداری خواهد کرد

هر سال در این مقطع از زمان، شاهد برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) هستیم و طی آن شرکت های مختلفی به معارفه ی محصولات جدید خود می پردازند. یکی از شرکت هایی که در این رویداد در مرکز توجهات قرار دارد و از آخرین گوشی های پرچمدار خود پرده برداری می کند سامسونگ است. این شرکت قصد دارد تا در این رویداد، سری گوشی های گلکسی اس 7 را معرفی کند.

ابتدا شایعه شده بود که سامسونگ از 4 گوشی در این رویداد پرده برداری می کند. گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و ورژن پلاس هر کدام از این دو گوشی قرار بود که در این رویداد معرفی شوند. اما مدتی بعد گفته شد که معرفی و عرضه ی گوشی گلکسی اس 7 پلاس به زمان دیگری موکول خواهد شد. اما حالا Even Blass مرد معروف عرصه ی تکنولوژی معتقد است که گوشی گلکسی اس 7 اج پلاس در این رویداد ظاهر نخواهد شد و سامسونگ فقط از اس 7 و اس 7 اج پرده برداری خواهد کرد.

طبق شایعات و اطلاعات درز شده، صفحه نمایش منحنی تنها تفاوت میان گوشی گلکسی اس 7 اج و اس 7 نخواهد بود. از دیگر تفاوت این دو گوشی این است که گلکسی اس 7 اج دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی  بوده اما اندازه صفحه نمایش اس 7، 5.1 اینچ است.

شاید موضوعی که اهمیت پیدا می کند این باشد که طرفداران اس 7 که نسخه ی اج آن را بیشتر می پسندند، آیا حاضر هستند که گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی را انتخاب کنند. بی شک حمل این گوشی برای کسانی که دستان کوچکی دارند مشکل خواهد بود. از همین رو سامسونگ امیداوار است تا با عرضه ی یک گوشی که از نظر اندازه بین اس 6 و اس 6 اج پلاس است، بتواند بیش از پیش نظر مشتریان خود را جلب کند.

در هر صورت به زودی شاهد عرضه ی سری گوشی های اس 7 و اشباع بازار توسط آنها خواهیم بود. نظر شما در این باره چیست؟ آیا بهتر نبود که سامسونگ از صفحه نمایش کوچکتری در ساخت گوشی گلکسی اس 7 اج خود استفاده می کرد؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر