;
coinex

رندر گوشی سونی اکسپریا C6

رندر گوشی سونی اکسپریا C6 به بیرون درز کرد.

رندر گوشی سونی اکسپریا C6 به بیرون درز کرد.

سونی در MWC 2016، کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۶، شرکت و دستگاه های جدید خود را اعلام خواهد کرد که احتمالا اکسپریا C6 یکی از آنها خواهد بود. با این حال که سونی وجود C6 را تایید نمی کند، اما اوایل این ماه شاهد تعدادی عکس بودیم که در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در حال حاضر هم می توانیم شاهد رندری از اکسپریا C6 باشیم که بنا به گفته ی @OnLeaks (منبعی قابل اعتماد) یکی از طرح های این شرکت است.

به نظر می رسد در طراحی C6 از فاکتورهایی بهره گرفته شده که در طراحی مدل سال گذشته ی سونی دیده می شد. این مدل که اکسپریا C5 اولترا نامگذاری شده است، گوشی رده متوسطی است که به یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن 1080p و با حاشیه ای باریک مجهز می شود.  با اینکه چیزی راجع به اندازه ی صفحه نمایش گوشی C6 گفته نشده است، اما احتمال می رود که اندازه ی آن از ۵ اینچ کمتر نباشد. با توجه به این شایعات گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایشی 1080p است. گفته می شود که توان این گوشی از طریق پردازنده ی ۸ هسته ای مدیاتک Helio P10 تامین می شود و با وجود اینکه پردازنده ای رده بالا نیست، اما یکی از مقاصد طراحی آن، ارائه ی عملکردی مناسب و معقول با قیمتی ارزان تر است.

با توجه به رندری که از این گوشی ارائه شده است، انتظار می رود که این دستگاه در ۳ رنگ متفاوت در دسترس قرار بگیرد. هنوز از زمان و مکان انتشار این گوشی خبری به بیرون درز نکرده است اما به محض پی بردن به این موضوع شما را از آن مطلع می کنیم.

به نظر می رسد در طراحی C6 از فاکتورهایی بهره گرفته شده که در طراحی مدل سال گذشته ی سونی دیده می شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر